Battlefield 2 doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Hey, ik heb battlefield 2 gedownload, bij installeren geen problemen, crack erin gezet.

Maar als ik hem wil opstarten word het beeld zwart, dan lijkt het niet of ie het doet.
En dan gaat ie weer terug naar het bureaublad:confused:

Weet iemand hoe dit komt?

Alvast bedankt,

ik hoef ook geen andere crack, want toen ik eerst hem wou opstarten zij hij dat ik de cd erin moest doen. toen moest ik dus een crack in die map zetten, en toen gaf die dat niet meer aan. maar werd het zwart beeldscherm en ging weer terug naar het bureaublad

Wij mogen je niet helpen. Lees de regels maar.
Edit: ik weet stiekem wel de oplossing:p

wie weet kan je systeem het niet aan... Ik raad je aan om de demo te downloaden, werkt hij en bevalt je het? Dan koop je het spel(wat ik heb gedaan, ga zometeen nog es een potje knallen.) Werkt hij niet, tjah systeem upgraden... Ohja, zelfs al heb je hem gecrackt: de crack werkt enkel zonder updates van BF2 en daar er geen enkele server is zonder updates...

// Robert G. ^^ zei:
Wij mogen je niet helpen. Lees de regels maar.
Edit: ik weet stiekem wel de oplossing:p

Niet zeuren...

Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).
Naar warez mag niet worden gevraagd.
Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

het is waarschijnlijk de videokaart die niet compatibel is .

Dat zou ook kunnen, ik had een radeon 9200 @ 128 MB en die deed het ook niet, bij mij werd beeld zwart na de intro, ik heb dus een 6800 TD aangeschaft en toen wou het op volle specs:). mischien een aandrader hijs niet duur dus!

ow oke,

maar op het begin bij de installatie kon ik ook zo'n test doen, en die ging goed.
en daar waren geen fouten.
ook zie ik geen introfilmpje wat DarkCloud4U zij.

trouwens dit is mn video kaart, kweet niet of deze het aan kan, SA kan ie in ieder geval wel aan.
nVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X

enne // Robert G. ^^, wil je mij misschien de oplossing vertellen:rolleyes:

======================================== ================================
System Requirements
======================================== ================================

- Operating System
Windows XP (32 Bit Version)

- CPU
Battlefield 2 supports the following processors:
Intel Pentium 4
Intel Xeon
Intel Pentium Extreme Edition
Intel Celeron D
AMD Athlon XP
AMD Athlon 64
AMD Athlon 64-FX
AMD Sempron processor

- Minimum Specification:
CPU: 1.7 Ghz
RAM: 512 Mb
Video Card: NVidia GeForce FX 5700, ATI Radeon 8500 or ATI Radeon 9500
with 128 Mb of RAM

- Recommended Specification:
CPU: 2.4 Ghz
RAM: 1 Gb
Video Card with at least 256 Mb of RAM

- Video Cards
Battlefield 2 only supports the following video cards:
Radeon X700 (PCIe)
Radeon X600 (PCIe)
GeForce 6600 (PCIe)
GeForce PCX 5900 (PCIe)
GeForce 5800 Series (AGP)
ATI Radeon X800 XT Platinum Edition
ATI Radeon X800 PRO
ATI Radeon 9800 Series
ATI Radeon 9600 Series
ATI Radeon 9550 (RV350LX)
ATI Radeon 9500 / 9700 Series
ATI Radeon 8500 Series
ATI Radeon X300 Series
NVidia GeForce 6800 Ultra
NVidia GeForce 6800 GT
NVidia GeForce 6800
NVidia GeForce FX 5950 Series
NVidia GeForce FX 5900 Series
NVidia GeForce FX 5700 Series

GeForce 4 MX serie will not work cause they doesnt support pixel shadders that most games need

Je videokaart dus. :confused:

Bron.

Laatst bewerkt:
Het spel is de moeite waard om te kopen, zeker als de grote mods uitkomen ben je
verzekerd van een hoop online spel plezier

Heey allemaal,

ik ben hier nieuw maar ik heb een vraag want mijn battlefield doet het ook niet ik heb battlefield 2 geodwnload met grabbit ( betaald ) en nu heb ik special forces gedownload en als ik hem opstart dan knipert hij een paar keer en valt weer uit en de gewonen battlefield kan ik wel spelen dus ik denk dat het niet aan me video kaart ligt dus als iemand mij kan helepn alvast bedankt :thumb:

owja

battlefield 2 doet het prima maar sinds ik special forces heb gedownload deed battlefield het niet.

goetjes ...:confused:

Na het installeren van SF zul je opnieuw moeten patchen!

moet ik battlefiueld special forces met een .exe vervangen of een update want ik heb ook een patch met een update naar nieuwere versie om armored te kunnen instaleren ??

alvast bedankt Klunstin12:)

Hallo

nu heb ik special forces nieuw gekocht voor 10 euro maar als ik hem op start dan valt hij uit en hij geeft ook niet aan no cd of zo en alles doet het baatlefield 2 normaal is wel gekopieered van orgineel
wat kan ik hier aan doen
want nu wordt ik egt gek

alvast bedankt Klunstin12:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan