[Battlefield 2] Kan niet meer in servers ?????.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mc-marco

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2005
Hallo,

Ik heb een probleem met Battlefield. Als ik servers wil joinen klik ik de server aan zodat je kan joinen. En dan doet die verder niks dan gaat die weer terug naar het scherm met de servers. Ik wordt niet gekickt en heb ook geen punkbuster hardware ban of iets dergelijks dat heb ik al gekeken. Weet iemand hoe dit kan want me broertje kon vanmorgen nog wel op de andere PC Battlefield spelen op mijn account

Hallo,

Ik heb een probleem met Battlefield. Als ik servers wil joinen klik ik de server aan zodat je kan joinen. En dan doet die verder niks dan gaat die weer terug naar het scherm met de servers. Ik wordt niet gekickt en heb ook geen punkbuster hardware ban of iets dergelijks dat heb ik al gekeken. Weet iemand hoe dit kan want me broertje kon vanmorgen nog wel op de andere PC Battlefield spelen op mijn account

Heb je ook al geprobeerd het spel te herinstalleren?
En je hebt wel gewoon de legale versie?

Ik denk ook zo maar even mee hoor.

Ik heb gewoon de legale versie. Heb het nog niet opnieuw geinstalleert. En heb gewoon de laatste patch . Heb hetb trouwens alleen bij BF2 Special Forces niet bij de gewone BF2 die kon ik net gewoon spelen. Zal het wel ff opnieuw installeren dan vandeweek.

miss ff een support berichtje naar de mensen van ea miss weten hun het als het nou wel met punkbusters was wist ik het wel

Battlefield 2

als ik on. wil spelen, komt er een meding dat ik eruit word geschopt: You kicked out"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan