Battlefield 2 LAN Spelen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjeLgames

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2009
Berichten
39
hoi;

mijn vader speelt sinds kort ook battlefield 2, en nu lijkt het ons leuk via LAN tegen elkaar te spelen, helaas kan dat niet.

als ik de host ben van een LAN server, ziet mijn vader de server wel, maar kan hij niet verbinden.

als mijn vader host is van een LAN server, zie ik hem helemaall niet.

we vinden het jammer, want het zou ons echt te leuk lijken ....

iemand met suggesties ?


Greotjes Bart
 
Gebruiken jullie beide hetzelfde spel? Met dezelfde key?

Zijn beide versies van de spellen gelijk? Als in, niet bij 1 van jullie 1.0 en bij de ander 2.0?

Krgijen jullie een foutemlding? Zo ja welke exact?
 
nou; ik heb de legale, en mijn vader de illegale, dus allebei een andere key, maakt dat uit? nee toch ? want je kan niet online. dan staat er: iemand anders speelt al met deze cd key (bij mijn vader) en als mijn vader hem met mijn LAN Server wil verbinden staat er: verbinden mislukt, controleer je netwerkverbindingen en probeer het dan op nieuw.

ik ga zometeen als mijn vader weer thuis komt ff checken welke versie hij heeft en ik heb, er is inderdaad een kans dat het verschillende versies zijn, maar dat weet ik niet zeker.

ik zal het controleren, als ik het weet zal ik dit bericht ff aanspassen.

Bedankt voor de reactie:thumb:

bart

Bericht aangepast:

mijn vader heeft versie 1.0. nog wat (doet er niet toe)
en ik heb versie 1.1.nog wat

dus moet mijn pa hem dan updaten ?

groetjes
 
Laatst bewerkt:
ik zou em allebei updaten naar de nieuwste versie. Ook is LAN echt iets wat vaak problemen veroorzaakt dus als je het dan nog niet voor elkaar krijgt kan je altijd nog een programma als garena gebruiken. Daar kan je zeg maar LAN spelen over internet (met een beperkt aantal spellen) en het is gratis.
 
mijn pa heeft drivers geinstalleert, en nu start het spel niet meer op (v 1.41)


wijziging: echt fijn, als er iets misgaat weet opeens niemand het meer en worden er ook geen nieuwe dingen meer geplaatst, bedankt jongens!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan