Battlefield 2 op verschillende pc's

Status
Niet open voor verdere reacties.

foxminded

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2008
Ik heb op 2 pc's met 2 aangekochte battlfefield 2 games met ieder zijn eigen cd code geinstalleerd. Enkel wanneer wij ( mijn zoon en ik ) op dezelfde server ( online dus ) willen gamen, geef hij bij de laatste die dezelfde server binnen wilt gaan : Cd Code ongeldig.

Nu hebben we beide een legale cd code en op ieder zijn pc dus een andere code ingevoerd..

We kunnen wel ieder in een andere server spelen maar niet met of tegen elkaar in dezelfde server... :shocked:

Is hiervoor een oplossing?? Op Google niet echt kunnen vinden!

Bij voorbaat dank !!

Ik doe maar een gokje hoor, mocht het niet kloppen dan leer ik ook gelijk iets bij...

Is het misschien mogelijk dat jullie beide het zelfde ip-adres hebben en dat er daarom 1 pc word geblokkeerd?

BF 2 op verschillende pc's

Daaraan had ik ook gedacht. Maar ik deel de supersnelle lijn met een buurman die dit ook speelt en wij kunnen gewoon samen in dezelfde room gamen.

Nu heb ik achter die van mijn zoon een router gezet, in de hoop dat dit verschil zou uitmaken, echter ook dit werkt niet.

Heb geen enkel idee meer. Alles al geprobeerd. Denk gezien de reacties dat men hier ook geen raad mee weet hahaha:confused:

Weet je echt 100% zeker dat je twee keys hebt?
Anders zou ik even contact opnemen met EA.

Ja zeker weten..

Probleem is verholpen !!!!

Ik heb beide spellen opnieuw geinstalleerd en nog niks..
Nu bleek nadat ik ook X-Fire opnieuw heb geinstalleerd dat het nu wel werkt.. Kortom, zo zie je maar.. kan in vele dingen zitten..

Toch bedankt voor jullie reacties!!

Kan gesloten worden!!

:thumb:

Sluiten doen we hier niet (waarom wil iedereen dat toch?) maar je mag hem zelf even op opgelost zetten :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan