Battlefield 2 Serial kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Ik heb het spel Battlefield 2 (Origineel). Nu ben ik alleen het boekje kwijt en juist hierop staat de serial.

Nu kan ik natuurlijk wel heel ***lig een serial van internet gaan zoeken, maarja...

Zijn er manieren om de originele serial op een andere manier op te zoeken dan via het boekje? Of valt het te proberen via de fabrikant door op de een of andere manier aan te tonen dat i het spel origineel heb om een nieuwe legale serial te krijgen? Zou zonde zijn als ik hiervoor een compleet nieuw spel zou moeten aanschaffen

Ja, maar dus op een niet helemaal eerlijke manier om het maar zo te zeggen.

En heel misschien op een andere harddisk die ik nu in de kast heb liggen. Zou het (als dat zo is dat ik hem daar nog op heb staan) mogelijk zijn om hem met die harddisk (via externe behuizing) tevoorschijn te halen?

Edit: Net gekeken maar op externe harde schijf heb ik hem niet helaas

Laatst bewerkt:
Waarom zou je een legaal spel op een niet zo legale manier installeren? :confused:

Ik zou gewoon es op zoek gaan naar dat boekje. Een nieuwe serial claimen bij de producent gaat niet lukken.

Waarom zou je een legaal spel op een niet zo legale manier installeren? :confused:

Ik zou gewoon es op zoek gaan naar dat boekje. Een nieuwe serial claimen bij de producent gaat niet lukken.

Waarom een legaal spel op een niet legale manier installeren? Nou omdat ik dus de serial kwijt ben misschien?

Boekje heb ik dus niet meer, en dat weet ik zeker. Heb laatst een hoop troep weggeknald en herinner me nu ook dat daar boekje van battlefield bijzat (dacht op dat moment dat ik die niet nodig had, niet erbij nadenkend dat serial daarop stond)

Heb laatst een hoop troep weggeknald en herinner me nu ook dat daar boekje van battlefield bijzat (dacht op dat moment dat ik die niet nodig had, niet erbij nadenkend dat serial daarop stond)

Dat is niet zo slim:confused: Ben bang dat je dat spel nooit meer kan spelen... Tenzij je een hele nieuwe koopt:rolleyes: Of je gaat nu heel ***lig een serial van internet halen:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Dus toen je 'm gekocht had, heb je de cd niet geinstalleerd maar wel uit het hoesje de handleiding eruit gehaald ? Want de handleiding haal je uit het doosje van de dvd, maar waarom? je vindt 'm niet zo belangrijk zeg je, waarom haal je 'm eruit dan ? Want je bent 'm kwijt...
Je kan altijd terug gaan naar de winkel met alles wat je nog wel hebt, met de bon uiteraard. En mss kunnen die gasten de cd etc opsturen zodat hun er weer een serial bij kunnen doen, dan zien ze wel de originele cd enz... Of je maakt een kopie van alles wat je hebt + de aankoop bon en mail je het....Beetje creatief zijn nu denk ik.. Is het al meer dan 14dagen geleden ? Anders haal je gewoon een nieuwe pak je de serial en breng je 'm weer terug, zodat je ook op i-net kan playen, want dat is wat je wil geloof ik ? :evil: :rolleyes: Kan zijn dat ik het helemaal mis heb........

succes :thumb:

Laatst bewerkt:
:thumb: Als je hem nog mag ruilen doe je dat.
anders kan je hem niet spelen of je haalt een code van internet!

Anders haal je gewoon een nieuwe pak je de serial en breng je 'm weer terug, zodat je ook op i-net kan playen, want dat is wat je wil geloof ik ? :evil: :rolleyes:
succes :thumb:

Dat is eerlijk zeker? Diegene die ook BF2 wil kopen en juist die terug gebrachte verpakking neemt, kan niet online omdat iemand anders die serial al in gebruikt heeft.

Dat is eerlijk zeker? Diegene die ook BF2 wil kopen en juist die terug gebrachte verpakking neemt, kan niet online omdat iemand anders die serial al in gebruikt heeft.

Klopt eerlijk is het niet, maarja dan moet degene die dus die cd koopt, weer terug naar de winkel voor een nieuwe, dus op een gegeven moment zit de winkel dus met een versie die ze niet meer kunnen verkopen. :o

Battlefield 2 serial keys

Ik zag dat mensen code's / serial keys nodig hadden, nou mensen niet getreurd want die zijn er wel! Ik heb ze hier eventjes voor jullie op een tijtje gezet! :D :D. En ik ben niet verandwoordelijk voor als de serial key niet meer doet! (Neem in dat geval gewoon de volgende en als ze het allemaal niet meer doe stuur me dan een E-mailtje M.v.G... Joeyrunesales / H4ck3r98

*KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zag dat mensen code's / serial keys nodig hadden, nou mensen niet getreurd want die zijn er wel! Ik heb ze hier eventjes voor jullie op een tijtje gezet! :D :D. En ik ben niet verandwoordelijk voor als de serial key niet meer doet! (Neem in dat geval gewoon de volgende en als ze het allemaal niet meer doe stuur me dan een E-mailtje M.v.G... Joeyrunesales / H4ck3r98

Toen je lid werd ben je accoord gegaan met onze huisregels.. Hierin staat duidelijk vermeld, dat het plaatsen van serials niet toegestaan is.Bij een volgende keer kan er een (tijdelijke) ban volgen,

Tevens post je in een topic, die meer dan een jaar oud is, dit is niet de bedoeling. Ik sluit deze daarom.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan