Battlefield 2 single player

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
501
weet iemand wat de bedoeling is van de single player. moet ik iedereen "neer knallen" . heb ik een team ? .
 
je hebt een team en je moet de vlag van de tegenstander veroveren, je moet er bij gaan staan bij die vlag en dan een tijdje wachten in het beeldscherm(waar weet ik niet) staat wel hoelang je moet wachten en de bedoeling is al die vlaggen in te nemen of je tegenstanders allemaal te killen, hopelijk is het wat duidelijker geworden:rolleyes:
 
en de tegen partij herken ik aan....

ik heb Battlefield al een tijdje in de kast liggen en nog nooit gespeelt , vandaar deze vraag.
 
ok dan ik heb hem ook op mijn pc staan maar hij doet het niet:p te slechte videokaart maar is zeker een goed spel, al mijn vrienden spelen het of speelden het en zijn er laaiend enthousiast over:D
Maar bij Bf is het vooral de multiplayer dat is het leukst, want tegen bots vechten is saai vind ik
 
ik weet nu hoe het werkt , is zeer verslavend zowel single (solo) als multieplayer (online).
ik kan het spel zeker aanraden.....
 
je moet inderdaad een kanp sterke pc ervoor hebben, want wanneer je het op een lage grafische setting moet spelen dan ziet het spel er niet zo tof uit, en zijn je fps ook niet denderend. maar wanneer je genoeg power in je pc hebt, dan is de game echt een lust voor het oog. een hele toffe game, sp en mp, de AI is nml ook erg goed.

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan