Battlefield 2: vind het probleem niet (crash)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Road Dogz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Berichten
1.630
Hoi,

Ik heb pas mijn pc geherinstalleerd (alles met de laatste nieuwe drivers). Met battlefield 2 ondervind ik nu een probleem wat ik daarvoor nooit gehad hebt. Tijdens het online gamen crasht battlefield en beland ik terug op de desktop, dit is willekeurig (soms na 10 min, soms na 1 uur,....). In het logboek gaat dat altijd gepaard met 2 foutmeldingen waar hij geen beschrijving voor vind. Heb alles al geprobeert: het spel opnieuw geïnstalleerd, drivers van de videokaart opnieuw, virus en spyware scan, zoveel mogelijk achtergrondtaken uitgeschakelt, gedrefragmenteerd, CCleaner,..... noem maar op :rolleyes: . De bijgevoegde afbeelding bevat het logboek. Misschien kent iemand dit probleem want het wordt behoorlijk irritant.... vind echt niks wat een oplossing kan bieden :mad:
 

Bijlagen

  • Fout.png
    Fout.png
    98 KB · Weergaven: 40
Toen je alles weer opnieuwe heb geinstalleerd moest je toen je voor battlefield2 opnieuw gaan aan melden voor multiplayer
 
Mmm nee, ik heb de map die in "mijn documenten" staan gekopeerd van de vorige keer. Zo behoud ik mijn instellingen en dergelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan