battlefield 2 Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepdekrijger

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Ik windows vista geïnstalleerd, maar battlefield 2 werkt niet meer goed

ik heb een originele battlefield Deluxe versie gekocht en deze is goed geinstalleerd.
de singleplayer werkt gewoon goed, maar ik krijg als ik online wil gaan de melding dat de cd Code ongeldig is, of dat er een probleem is met de netwerkverbinding.

ik heb de nieuwste patch, en ik speel het spel via de Administrator.
http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/932246 bij deze update van Vista staat de Battlefield 2 Deluxe versie, maar als ik deze wil uitvoeren krijg ik de melding dat de update niet kan worden uitgevoerd. (ik heb Vista business, en die staat er ook bij)

Weet iemand of het wel mogelijk is om battlefield 2 te spelen onder Vista (multiplay)?

Bf2 vista

Hoi

Of dit een oplossing is weet ik niet maar bf2 is gewoon te spelen met vista(ultimate)
Wat bij mij wel vaak gebeurt is dat (kan geen verbinding krijgen etc)Dan schakel ik mijn windows firewal uit(en aan)een paar keer en dat werkt het wel gewoon(vreemd maar goed het werkt voor mij):thumb: .Ik heb ook wel last gehad van vreemde dingen met bf2(patchen 1.41 en dan vastlopen)maar dat is nu opgelost.Het vreemde is onder Xp loopt het allemaal perfect:rolleyes: En bf2142 draait onder vista ook als een zonnetje:)
Oja bf2 heeft gewoon toestemming via mijn firewal(voor daar weer vragen over komen)

Groeten

Hans

Manier Om Bf2 Op Vista Te Spelen

Ik windows vista geïnstalleerd, maar battlefield 2 werkt niet meer goed

ik heb een originele battlefield Deluxe versie gekocht en deze is goed geinstalleerd.
de singleplayer werkt gewoon goed, maar ik krijg als ik online wil gaan de melding dat de cd Code ongeldig is, of dat er een probleem is met de netwerkverbinding.

ik heb de nieuwste patch, en ik speel het spel via de Administrator.
http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/932246 bij deze update van Vista staat de Battlefield 2 Deluxe versie, maar als ik deze wil uitvoeren krijg ik de melding dat de update niet kan worden uitgevoerd. (ik heb Vista business, en die staat er ook bij)

Weet iemand of het wel mogelijk is om battlefield 2 te spelen onder Vista (multiplay)?

ja ik weet een manier om het te spelen :eek:

klik met de rechtermuisknop op de snelkoppelling kies EIGENSCHAPPEN en ga naar het tabblad SNELKOPPELING klik op de knop GEAVANCEERD en zet een vinkje bij UITVOEREN ALS ADMINISTRATOR :confused:
als je die handeling gedaan hebt moet hij het gewoon weer doen :thumb:

dit probleem heeft te maken met de beveiliging van vista het is eigenlijk TE beveiligd want hij accepteerd geen PUNKBUSTER dat is een programma om cheaters tegen te gaan. als dat het niet doet dan doet het online ook niet

ps. stuur me een e-mail als hij het niet/wel doet ;)

ik heb ondertussen voor battlefield 2 en special force een nieuwe cd-code gekregen, en als ik special force start vanuit de administrator werkt die goed. maar bij battlefield 2 krijg ik nog steeds een foutmelding met de internet verbinding.
moet ik Gamespy eerst starten als administrator en dan via gamespy battlefield starten? want dat heb ik tot nu toe nooit gedaan.

Battlefield 2

JUU,

kheb battlefield twee proberen installeren alles werkt goed, maar als ik wil spelen en ik druk op BF2 komt het startscherm voor een paar seconden en dan is alles weg...

Kheb vista ma keb alle **** van administrator enzo al geprobeerd...

Kan iemand mij helpen???

MVG JAN

Bij mij deed battlefield het ook al niet helemaal op Vista Ultimate. Ben weer terug bij XP nu doet hij het perfect, verder heb ik geen idee hoe je het moet oplossen.

Hoi

Of dit een oplossing is weet ik niet maar bf2 is gewoon te spelen met vista(ultimate)
Wat bij mij wel vaak gebeurt is dat (kan geen verbinding krijgen etc)Dan schakel ik mijn windows firewal uit(en aan)een paar keer en dat werkt het wel gewoon(vreemd maar goed het werkt voor mij):thumb: .Ik heb ook wel last gehad van vreemde dingen met bf2(patchen 1.41 en dan vastlopen)maar dat is nu opgelost.Het vreemde is onder Xp loopt het allemaal perfect:rolleyes: En bf2142 draait onder vista ook als een zonnetje:)
Oja bf2 heeft gewoon toestemming via mijn firewal(voor daar weer vragen over komen)

Groeten

Hans

Hans ik heb net hetzelfde probleem (vista en die 1.41 update) en dan loopt het vast. Hoe heb jij dit opgelost?

helpmij aub

ik heb hetzelfde probleem als Jan, weet iemand hier al een oplossing voor?

Ik heb geen idee hoe je het kan oplossen in vista. De enige oplossing is xp installeren (dual boot) op xp draait het wel vlot.

Idd met die dualboot heb ik ook enkele uurtjes gesukkeld maar ik zie dat het opgelost is. Of niet? Succes met battlefield ik hoop dat het nu werkt voor u.

Vista administrator mode

Ik heb een beetje gezocht naar de oorsprong en oplossing van het probleem met de administrator mode en Battlefield 2. Dit kwam ik tegen . Het is de UAC van Vista die zo moeilijk doet. UAC van XP staat namelijk altijd in de administrator mode.

What Policies and Security settings control UAC?

There are 2. The policies are only in effect when UAC is enabled (UAC Checkbox in Control Panel > User Accounts).

* Run secpol.msc
* Security Settings > Local Policies > Security Options
* UAC: Behavior of the elevation prompt for Administrators in Admin Approval Mode
* UAC: Behavior of the elevation prompt for standard users
o No Prompt—Silently elevate.
o Prompt for consent—Ask the user for a yes/no on whether to continue.
o Prompt for Credentials—Require users to enter their login password.

Dit betekent dat als je deze security settings verander je totale administrator controle heb op je PC. Je omzeilt de achterlijke administrator vragen en shaders errors die daar ook mee te maken hebben. En dus ook de conflicten met BF2

Als het goed is zal het allemaal nu wel moeten draaien. Als je ben uitgespeeld zet je de settings weer aan via het warnings icoontje of via control panel, zodat de security weer strak is.

Ik hoop dat ik jullie heb geholpen. Mazzel;)

Haha, ik speel al een hele tijd met dualboot, geen zin meer om ermee te gaan zitten prutsen. Maar toch bedankt :thumb:

thx, echt handig

mijn vista is wel in het nederlands, maar ik ga het toch eens proberen

fingers crossed

ik heb gezocht naar secpol.msc

maar heb deze nergens kunnen vinden op mijn pc

helpp:p

ok maar ik heb vista en dat wil ik graag zo houden.

dit is mijn preciese(hoe je het ook schrijft) probleem:

Ik start BF2 op --> log me in --> kies een server --> en dan loopt BF2 vast.:mad::shocked:

heeft iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen.

alvastbedankt

bf 2 vista probleem

Hallo mensjes...

Ik heb gelezen dat jullie allemaal moeite hebben met bf 2 op dat stomme vista gebeuren.
Ik heb ook een dergelijk probleem.
Een jaar geleden heb ik bf 2 gekocht. Heb ik geinstalleerd op vista. Inderdaad de singleplayer werkt perfect. Online is maar een raadsel. Als ik online speel doet hij het voor +- 20 minuten perfect. Maar dan... Dan loopt het scherm vast. Je hoort wel het geluid van de Com. Radio van je teammates enzo. Maar verder kan je niet bewegen. Dan doe ik zoals gewoonlijk; ctrl, alt, delete. (windows Taakbeheer). ik open dat taakbeheer en ga weer terug naar t spel. Het spel loopt dan weer perfect. Maar dan 5 min. later gebeurd t zelfde opnieuw. En dit herhaald zich steeds maar weer. Toen op youtube kijken en gezien dat je idd met administrator uitvoering moet doen enz. Dit heb ik gedaan en toen deed ie het nog niet. Dus ik weer gedeinstaleerd en het een paar dagen geleden weer geprobeerd te installeren. Nu als ik em installeer doet ie het helemaal niet. (Installatie mislukt).
HELP! IK BEN NU WANHOPIG.

P.S. BF2142 werkt idd als een zonnetje.

Ik spreek jullie. Yiannickieboy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan