Battlefield 2 vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Ik heb van de week BF 2 geinstalleerd (oudje, ik weet het :o ) en ben daar de solo mee aan het spelen.
Wat ik alleen niet snap is dat ik, op moment dat ik ergens een vlag pak, in 99% van de gevallen een mortieraanval op me krijg die zo snel start (instant), dat ik bij vrijwel elke vlag meteen doodga.

Zit dit in het spel of is dit een bug? Want het is best wel irritant.

Het gaat dus niet om multiplayer, maar gewoon om de solo player maps (dus tegen de pc)

:) Kijk in game instellingen hoe je dat hebt en op welke niveau ingesteld ?? moeilijk of makkelijk enz... ( ik kom nu niet op die termen ..:o )

Hij staat op makkelijk :)

Heb deze Battlefield nog niet gespeld, ( zal wel eens moeten ! :D ) terwijl ik alle Battlefield games uitgespeld heb ik spel ook altijd voor mijzelf en als first persoon shooter enz.. nooit online dus ook :o
Weet ik nu op dit moment niet wat je bedoel precies, en enige dat ik je vertellen kan, hoezo probeer je rond niet voor trainer kijken als je problemen bij bepaalde level hebt enz.

Wat ik bedoel is dat je, om een vlag te pakken, erbij moet gaan staan (weet niet of het bij andere BF ook zo werkt)
maar als ik er een paar seconden sta, meestal nog voor ik de vlag heb, dan komt er direct een mortieraanval op die vlag, waarvan de eerste hit in 99.99% meteen raak is en ik dood ben.
Van de 10 vlaggen die ik pak, gebeurt dit zo'n 8-9 keer, dus begin het nu al een waardeloos spel te vinden. :)
Want zelf lijk ik helemaal niet eens een optie te hebben om mortieren te gebruiken, dus kennelijk mag alleen de PC dat als je solo speelt.

Het is overigens niet iets met level. Het zijn standaardmappen die je solo kunt spelen (steeds opnieuw) en waarbij je hulp van de computer hebt en je tegenstander ook computer is.
Dus niet, zoals bij COD, een soort verhaallijn.

Laatst bewerkt:
Snap ik je wel nu, en daarom bedoel ik dat misschien beter is, als je via Google goede trainer zoekt voor zoiets ( wat een game trainer is, dat weet je toch ?? :( ? ) tijdens gamen die helpt je in hopeloze situaties enz., en bij gebruiken van die trainer je zal zeer zeker verder in zulke hopeloze situatie uit kunnen ...

Laatst bewerkt:
Er zal wel een trainer zijn, maar ik vroeg me eerder af of het niet een soort bug is. Want je kunt er gewoon niets tegen doen. Je gaat bij de vlag staan en bent instant dood door een mortier, zelfs als je in een tank gaat zitten.
En ik vind ook nergens iets of BF2 mogelijkheden heeft voor mortiergebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan