Battlefield 2 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjoerd0

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Berichten
42
Ik heb battlefield 2 deluxe edition (met special forces dus) geleend van een vriend en geinstalleerd. Maar als ik het dan wil spelen staat er dat de cd niet in de driver zit. erg vreemd. weet iemand wat ik moet doen?
 
Heb je een kopie van de CD? Want dan is dat waarschijnlijk het probleem :)
 
ik heb gewoon een officiele versie met bedrukte cd, echte hoes en handleiding enz. ik snap het zelf dus ook niet.
 
En je bent echt zeker dat je een origineel hebt?

Want de melding die jij krijgt is normaal gerelateerd aan het gebruiken van een illegaal gekopieerd spel. Die hebben een crack nodig voor je kan spelen en spelen niet vanaf cd.
 
vreemd nu doet hij het wel na een dag wachten. toch bedankt voor de hulp jongens. erg vreemd:confused:
 
Enige hulp wat ik je kan aanbieden is zoek een CD crack. Niet mijn favorite hulp maar goed het helpt wel. Kijk uit voor virussen
 
TIP: het kan zijn dat je CD beschadigd is (krassen enz.) heb ik ook wel eens gehad, raar maar waar los het op met een gum, geen gekleurde maar een normale gum. als je een tijdje (voorzichtig) over de onderkant van je cd wrijft worden de krassen opgevult. dit wil nog wel eens helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan