Battlefield 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk meyer

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2000
Ik heb op mijn zoon zijn PC B2 game geinstalleerd.
De PC start opnieuw op als hij het spel wil spelen.
Hij heeft een ATI Radeon 9200 64 mb kaart en XP home
Celeron 2600 ,512 MB ram.
Is het nu echt tijd dat er een andere Videokaart komt of kunnen we edze nog software matig oppoetsen?
Henk

64 mb is voor de meeste nieuwe spellen niet veel meer he 128mb of 256 is wel vereist.

SYSTEM REQUIREMENTS

* Windows XP (32-bit) with Admin rights
* 1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
* 512 MB of RAM or more
* 8x or faster CD/DVD drive
* 2.3 GB free hard drive space or more
* DirectX 9.0c compatible (see video)
* DirectX 9.0c compatible

VIDEO
Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

* NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
* ATI Radeon 8500 or greater

Laatst bewerkt:
FX5200 draait BF2 ook nog hoor:)(alles op het minimum uiteraard, ik heb 1800+ van cpu en heb 20-25 fps)

Geplaatst door skelle
FX5200 draait BF2 ook nog hoor:)(alles op het minimum uiteraard, ik heb 1800+ van cpu en heb 20-25 fps)

Dat werkt toch niet lekker ,daar koop je zo'n spel niet voor

Ik heb nog een Geforce G4mx440 liggen (64MB ) zou dat iets oplossen of gewoon maandag een nieuwe halen?
Henk

VGA GeForce AGP 6200 44A 512Mb,is dit voor maandag een optie?
Prijs staat mij in ieder geval wel aan. 129.00 eurootjes.
Henk

Geplaatst door henk meyer
Ik heb nog een Geforce G4mx440 liggen (64MB ) zou dat iets oplossen of gewoon maandag een nieuwe halen?
Henk
dat wordt hem niet
Geplaatst door henk meyer
VGA GeForce AGP 6200 44A 512Mb,is dit voor maandag een optie?
Prijs staat mij in ieder geval wel aan. 129.00 eurootjes.
Henk
Als je een vga slot hebt, ja! Dan kan je dat er wel mee spelen.

Zo zo, das best duur voor dat kaartje. En waarschijnlijk wordt die 512mb die erop zit (is wel heel erg veel) helemaal niet benut.

Je kunt beter zoeken naar een 6600GT. Zolang er 128mb aan (snel) RAM op zit zit je goed.

EDIT:

Geplaatst door Rimsic
Als je een vga slot hebt, ja! Dan kan je dat er wel mee spelen.

Say what? Er bestaan geen VGA sloten. VGA = Video Graphics Array. Gewoon een manier om beeld weer te geven. Er bestaan nu alleen PCI, AGP en PCI-Express sloten. PCI is al flink achterhaald. Waarschijnlijk heb je een AGP slot op je moederbord. Koop dus een AGP kaart.

Laatst bewerkt:
het beeld is bij mij nog altijd gelikt hoor en ik heb nooit schokken. maar ik denk dat hij er niet zoveel geld voor over heeft dus is het misschien beter om een 5200 te kopen. (zijn cpu is ook nog eens 600 mhz sneller dus zal het wel nog iets lekkerder lopen) als het natuurlijk de bedoeling is om er enkele jaren mee door te gaan is het beter om een sterkere te kopen zoals al eerder werd aangegeven een 6600 gt:) maar als er niet zovaak games worden gekocht dan lijkt de 5200 of de 5700 een goeie goedkope keuze:) kost 45 euro. is wel niet zo'n superkaartje maar met die cpu is het misschien ook wat nutteloos om een 6600 gt te kopen. ook het ramgeheugen is het minimum!! ik zou voor de 5700 gaan

Hallo Helpers

Ik hoop dat jullie mij ook uit de brand kunnen helpen.
Ik speelde laatst battlefield 2 met een vriend van mij over lan. zijn systeem is Amd 2400+, 512 ram, Ati R 9600. hij draait het spel heel mooi en het ziet er strak uit. Hij heeft de instellingen alles op gemiddeld en video op 1024x768 @60 hz

Mijn Systeem is Amd 2600+, 512 ram, XFX Geforce 6600gt
ik had de zelfde instellingen als hem gedaan en bij mij zag het er niet strak uit schokte af en toe ik werd er knetter gek van. mijn videokaart koste 250 euro hier moet ik toch wel wat goeds van verwachten. zelf dacht ik misschien dat het aan me moederbord kan liggen dat de videokaart niet goed met het mobo overweg kan. de naam van het moederbord is Asus A7N8X-X
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Met vriendelijke groeten

Een onzekere gamer

Bram Troostheide

Laatst bewerkt:
Eigenlijk moet je zelf een nieuwe topic starten...

Maar heb je al nieuwe drivers geprobeert de installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan