Battlefield 2142 3de wapen

Status
Niet open voor verdere reacties.

theWizard

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Ik ben al een tijdje bezig met Battlefield en telkens wanneer je een rang verhoogt krijg je een bonus. Nu heb ik altijd als ik bijvoorbeeld bij "bestormer" een bonus pakte, dat er de volgende keer van die bestormer weer een nieuw item vrijkwam. Nu heb ik al het 2de wapen, maar nu kan ik precies bij die bestormer geen bonussen meer aanduiden. Blijkbaar moet ik eerst die algemene vaardigheden aanduiden :confused:

Weet er iemand wanneer ik aan het 3de wapen kan? Moet je daar een bepaalde rang voor zijn ofzo? Hopelijk weet er iemand het antwoord.

Heey .

ik speel zelf geen bf Vind het nep
Maar ik laat een vriend dit lezen hij heeft Volgens me
over de 12000 punten ..:-)
je hoor nog van me :D

Welke 3e wapen? Vanuit de bonussen kun je uiteindelijk maar 2 unlock-wapens krijgen voor de Assault. De Voss L-AR en de Baur H-AR.

In totaal kun je dus voor de Assault (bestormer?) 8 unlocks krijgen. (inclusief wapens)

Kijk anders hier even en geef aan wat je precies bedoelt.

Laatst bewerkt:
Ik bedoel die Voss L-AR. Je kan inderdaad maar 2 wapens unlocken, maar ik had er mijn standaard wapen dus bijgetelt ;)

Die Baur H-AR heb ik al, maar die gebruik ik niet. Veel teveel terugslag :)
Ben nu juist de 4400 punten voorbij.

Je zult eerst alle unlocks die eronder zitten moeten unlocken voor je bij het wapen kan.

Ja heb nog es nagekeken en heb die rookgranaat nog niet geunlocked.
Juist nu ik een andere bonus gepakt heb.
Wel vrij mottig dat je die bonus niet kan wijzigen en maar 1 keer kan toekennen. Nu kan ik nog eens 1000punten gaan bijverdienen voor ik aan die granaat kom en wie weet hoeveel nog voor dat 2de wapen :(

Ach, als je wat badges verdient dan zit je er zo op. Ik had in 1 ronde de Silver Assault en Silver Medic Excellence. Kwam uiteindelijk op 1100 punten. Dat tikt mooi aan :D

Toch is het nog geen ramp, join tijdens het gamen een squad en zorg dat je een Field Upgrade krijgt. (Nederlandse benaming denk ik iets van "Veld Opwaardering")

Dan kun je de unlock alsnog selecteren en mee spelen zolang je op die server blijft.
Field Upgrades are temporary unlocks. Once unlocked, these can be used as long as you stay on the server

Hier kun je zien hoeveel punten je voor een bepaalde rank nodig hebt.

Laatst bewerkt:
Ach, als je wat badges verdient dan zit je er zo op. Ik had in 1 ronde de Silver Assault en Silver Medic Excellence. Kwam uiteindelijk op 1100 punten. Dat tikt mooi aan :D

Toch is het nog geen ramp, join tijdens het gamen een squad en zorg dat je een Field Upgrade krijgt. (Nederlandse benaming denk ik iets van "Veld Opwaardering")

Dan kun je de unlock alsnog selecteren en mee spelen zolang je op die server blijft.

Hier kun je zien hoeveel punten je voor een bepaalde rank nodig hebt.

Ik heb nu over de 5300 punten, dus normaal gezien zou ik naar de volgende rang moeten overschakelen. Maar toch blijf ik op die rang hangen, ookal is gans die bar gevuld. Ik snap het nie ze :(

Edit: Na paar keer gespeeld te hebben komt het er dan toch op. Is wel vrij vreemd ze, maja. So be it

Laatst bewerkt:
De stats servers van EA zijn niet optimaal, het kan dus soms een poos duren voor je een rang stijgt en unlocks kan kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan