Battlefield 2142 Demo ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zeroxx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2006
Hij doet het niet.
Als ik op de snelkoppeling klik komt er een zwart scherm
en daarna de foutmelding van " rapport verzenden ; of rapport niet verzenden"
Waaraan kan het liggen?

Dat je de dupe bent van een niet al te beste demo versie?
Of dat je pc het spel niet aankan. Met name je videokaart?

Zet zoveel mogelijk achtergrond-taken uit. Dan heb ik het met name over de firewalls en viruscanners. Probeer inderdaad ook eens de Windows-update te verwijderen welke Arthur de Smet aangaf. ;)

Zet zoveel mogelijk achtergrond-taken uit. Dan heb ik het met name over de firewalls en viruscanners. Probeer inderdaad ook eens de Windows-update te verwijderen welke Arthur de Smet aangaf. ;)

Het lijkt mij niet handig om firewall en virusscanner uit te zetten.

Zeroxx, kan je even hier zeggen wat voor hardware je hebt.
Maar ik denk niet dat het aan de hardware ligt maar voor de zekerheid, kan je even de laatste drivers installeren.

Dat kan zeker weten wel handig zijn, want deze blokkeren meer dan je denkt.. ;)

Ja misschien internettoegang, maar een spel, een gewone exe?
Nee hoor, en als het gebeurt, krijg je er op zn minst een melding van.

En als je je virussccanner en firewall uitzet, heb je geen beveiliging, en dan kan leuk even Battlefield spelen, veranderen in een virusuitnodiging.

Of je nou on- of offline speelt, viruscanners en firewalls die kunnen alles blokkeren. Zelf heb ik het ook weleens gehad. En tentweede: als je online Battlefield gaat spelen, kun je heust geen virussen krijgen hoor.. ;)

Of je nou on- of offline speelt, viruscanners en firewalls die kunnen alles blokkeren. Zelf heb ik het ook weleens gehad. En tentweede: als je online Battlefield gaat spelen, kun je heust geen virussen krijgen hoor.. ;)

Ik denk niet dat ze een onschuldige demo gaan blokkeren hoor;)
Geen virussen nee, en de kans is ook niet groot, maar voor de zekerheid.
En mischien heb jij het ook wel eens gehad omdat er iets niet goed ingesteld stond, dat je het had geblokkeerd.

Maar nou genoeg geruzied, weer ontopic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan