Battlefield 2142 Punkbuster kick

Status
Niet open voor verdere reacties.

guidogast

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2008
Hoi,

Ik heb laatst weer het spel geïnstalleerd op mijn laptop (laptop is nieuw = Juli)
Het installeren gaat gewoon goed, en ik kan ook normaal een server in.
Maar na ongeveer een minuut spelen, word ik gekicked met de melding "Punkbuster"

Nu heb ik al gegoogled en ik het de "pbsetup.exe" al gedaan. Ik weet echt niet meer waardoor het komt en ik wil echt heel graag weer spelen. Maar door deze kick kan dat niet echt...

Ook heb ik het spel al opnieuw geïnstalleerd, maar niks helpt. Kan één van jullie mij helpen?

groetjes,
Guido

p.s. Ik heb het spel LEGAAL gekocht
p.s.s. Ik zit op een wireless netwerk, maar dat zat ik ook met mijn oude computer, waar ik gewoon op kon spelen...

Laatst bewerkt:
Hmm raar misschien kan je het programma accepteren door firewall

Configuratiescherm-Firewall -Links boven 2de keuze---Een programma via Windows Firewall wel toestaan. Dan het programma aanvinken en de browse button gebruiken.

In de firewall heb ik hem al toegestaan...
(wel goede tip)

anyways ik heb het probleem EINDELIJK verholpen...
spel opnieuw geinstalleerd, daarna pbsetup.exe gedraaid en hij werkte eindelijk :D

Thanks everyone!

Guido

Voor degene die er in de toekomst problemen mee krijgen >> een stappenplan:

Stap 1: Installeer BF2142 (al geïnstalleerd? Uninstall COMPLEET incl. profiles en die dingen en installeer dan opnieuw)
Stap 2: Patch Battlefield 2142 naar versie 1.50 (je kunt deze patch HIER downloaden (.zip formaat))
Stap 3: Download "pbsetup.exe" HIER en patch BF2142 (Pak "pbsetup.exe" uit in het mapje "pb" in de map van Battlefield 2142)
Stap 4: Speel zonder punkbuster reports

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan