Battlefield 3 Open Beta Fullscreen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MennoHeld

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
Mensen,

Sinds kort speel ik de Battlefield 3 Open Beta, maar heb een probleempje met Full Screen spelen. Ik ben niet zo dom dat ik Alt+Enter niet heb geprobeerd, maar daar wordt het scherm niet helemaal full screen van. Er blijft een zwarte rond om het beeldscherm...
De resolutie van mijn beeldscherm is 1920x1080 en dat is ook wat ik heb ingesteld. Als ik 1440x900 probeer krijg ik opeens wel full screen....
De knop Full Screen in het menu werkt trouwens ook niet..
Iemand een idee?

Alvast bedankt,
Menno

weet niet of het hier aan ligt maar het is natuurlijk een beta, dus nog niet de daadwerkelijke versie van bf3

en in beta,s zitten af en toe nog wat foutjes

aloew dat is niet waar :P want dit is de eerste die ik ken die dat heeft hehe^^

Maar wanneer je ingame bent druk is op je monitor (of via afstandbediening) en laat hem het zelf eens rechtzetten? Dus iets van een optie zoals "Volledig scherm".

ik denk toch dat het probleem is dat het nog een beta is

als ik het zo lees hebben meer mensen het probleem dat ze geen full screen mode kunnen draaien op 1920x1080

je kan dit even proberen :

( Once in game (not dead) press ESC and go to the video options and change it to full screen by default )

heel apart dan voor een beta versie ;o
Want ik zelf heb het ook getest op 1920:1080 en no problemo

Misschien met bepaalde types videokaart te maken

Mennoheld probeer eens je driver goed te updaten, en als je Nvidia heb, naar een bepaalde battlefield 3 beta update zoeken.
En ATI heeft die eigenlijk ook voor battlefield 3 dus misschien zou er nog een kans zijn dat dit aan de driver zou kunnen liggen ;)

Ik zal hier nog even voor je naar kijken, maar misschien zou je een andere browser kunnen proberen, want hij start op via je browser als ik het goed heb :)

ik ben nog even wezen zoeken maar enige optie die ik nu nog voor je heb is je resolutie verkleinen in het spel, want volgens mij doet hij het dan wel.
En anders gewoon in een "window/venster" maximaliseren zodat het nog op een fullscreen lijkt. Verder kan ik helaas niks voor je betekenen.

Laatst bewerkt:
De oplossing

Als je over Teamviewer beschikt en/of gebruikt Schakel die dan even uit..

Dit was bij mij de oorzaak:o Graag gedaan:)

Ik denk he...... ja ik denk...... dat je gewoon maar moet wachten op de volledige versie :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan