Battlefield 3 premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartschenk

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Hallo allemaal,

Ik heb een korte vraag.

Wat is Battlefield 3 premium eigenlijk?
Ik bedoel zijn dat alleen de dlc's of zit ook het spel erbij?

Groeten Bart

Hallo Bartschenk,

Wat leuk om te horen dat er nog meer Battlefield 3 spelers zijn hier in Nederland ;)
Ikzelf ben ook PREMIUM, en heb er ongelofelijk plezier van, nogsteeds. In maand komt er nog een uitbreiding uit, die je dus ook krijgt met PREMIUM. Bij PREMIUM krijg je namelijk alle uitbreidingen, en heb je toegang tot een paar extra wapens en servers.
Van plan premium te kopen?
Doe dat hier:

http://www.onlinekeystore.com/Battlefield-3-Premium-CD-KEY-ORIGIN.html

Bespaart je heel veel geld ;)

MVG

jopi328

Bedankt voor de link van die website

Hoe heet je trauwens in Battlefield 3.
Dan kunnen we vrienden worden.

Groeten Bart

Hallo Bart

Op Battlefield 3 heet ik JTBkiller. Nodig me maar uit, dan accepteer ik je gelijk. Heb je je -PREMIUM key al binnen? Je moet namelijk die DLC nog wel even downloaden ;) 10GB ofzo
Succes, hopelijk spelen we een keer een goed potje samen!

MVG

jopi328

Hallo allemaal,

IK heb nog een vraag.
Als ik Battlefield 3 premium op die website koop die jopi328 mij heeft gegeven dan krijg ik de code.
Maar stel dan dat als ik hem een keer gedownload heb en dat dan mijn computer crasht.
Kan ik hem dan opnieuw downloaden.

Groeten Bart

Laatst bewerkt:
Hallo,

Je accountgegevens staan opgeslagen op de servers van DICE. Wanneer jouw computer crashed, dan is er niks aan de hand, je gegevens staan bij DICE. Stel, jij logt in bij een vriend die geen -PREMIUM heeft, dan kun jij daar toch premium maps spelen, omdat jij premium bent volgens de gegevens op de server van DICE.

Ook wanneer jij in de winkel een premiumlicentie koopt, krijg je geen cd, maar een code

mvg

jopi328

Hallo allemaal,

Nog bedankt ik heb Battlefield 3 premium gekocht.

Groeten Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan