Battlefield 3 serial code hergebruikbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

umitg

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
Berichten
352
Hey,
Ik heb onlangs Battlefield 3 Limited edition van een vriend overgekocht met serial erbij, alleen vraag me af of ik deze ook kan invoeren op mijn ps3.
Ik heb het al geprobeerd maar dan krijg ik de volgende melding:

De door u ingevoerde code is incorrect of niet meer geldig.
Controleer uw invoergegevens a.u.b.

Mijn vriend had de serial code ook op zijn Ps3 ingevoerd.
Heeft dit misschien hier mee te maken?
Zo ja, is het ook mogelijk om de serial van zijn ps3 te verwijderen?

Alvast bedankt.
 
Ik denk dat dat het probleem is, ja.
Dat is dus het probleem.
Ik zou je vriend dan 10$ korting vragen, want je moet dat betalen aan EA om een nieuwe serial te krijgen...
 
Maar dat aanvragen gaat heel makkelijk en je hebt meteen de serial! :thumb:
 
Ze naaien je gewoon, daar bij EA. Je kan niet eens meer een spel verkopen, ****ers
 
Dat is het probleem niet, maar als je een tweedehands spel koopt, moet je EA ook nog 10$ geven. Het slaat helemaal nergens op, ze hebben toch al een keer winst gehad?
 
Ja ze willen zogenaamd voorkomen dat meerdere mensen gebruik maken van 1 spel. Bullcrap... Ik had een keer een computerspel gekocht bij Intertoys. Maar blijkbaar had iemand die spel keertje gekocht en de dag ernaar teruggebracht. Hij had alleen de serial ingevoerd.. Toen ik wilde spelen deed die het niet :p
 
Bedankt voor jullie reactie's !
Ik ben wat laat, maar ik heb de zelfde dag al de enige oplossing voor me vraag gevonden.
Zoals sommige al zeiden kan je de serial 1x gebruiken, dus als je hem invoert op een Playstation 3 console zit die daar aan vast en kan je die serial nergens anders gebruiken.
Ik heb zelf de serial gekocht via de Playstation store voor €10,-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan