Battlefield 3 startniet of slechte verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

ido435

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Berichten
674
hallo
ik heb gisteren Bf 3 gekocht
ik kan het moeilijk opstarten en multiplayer is heel langzaam en de wapens die je ziet normaal duren een eeuwigheid voordat ik ze zie
de setting staan op het laagst wat kan ik er tegen
en ik heb alle verbindingen met internet uitgeschakeld behalve die nodig zijn voor de spel
verder heb ik alles wat er voor nodig is van de pc
alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Voldoet je hardware wel aan de eisen die gesteld worden aan het spel ? ;)
 
ja behalve de c schijf
maar ik heb heb op de d schijf gezet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dit komt er uit


CPU
Minimum: 2 GHz DUAL CORE (Core 2 Duo 2.4 GHz or Athlon X2 2.7 GHz)
You Have: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz
PASS Click here for the latest CPU drivers.

CPU Speed
Minimum: Info
You Have: 3.0 GHz


RAM
Minimum: 2 GB
You Have: 2.1 GB
PASS

OS
Minimum: Windows Vista (Service Pack 1) 32-bit
You Have: Microsoft Windows 7 Ultimate Edition Service Pack 1 (build 7601), 32-bit
PASS Click here for the latest Windows drivers.

Video Card
Minimum: (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI Radeon 3000, 4000, 5000 or 6000 series, with ATI Radeon HD 3870 or higher performance)(NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GeForce 8, 9, 200, 300, 400 or 500 series, with NVIDIA GeForce 8800 GT or higher performance)
You Have: ATI Radeon HD 5400 Series
PASS Click here for the latest Video drivers.
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 512 MB 1.7 GB
Pixel Shader version 4.0 (ATI 4.1) 5.0
Vertex Shader version 4.0 (ATI 4.1) 5.0
en dit moet je er voor hebben
internet connectie
os Windows vista sp2 win 7
2ghz dual core
2gb ram
20gb hard disk
dvd-rom
video card graphic card
soundcard direcx 9.0c
direcx 10
en toetsenbord en muis
 
Laatst bewerkt:
Dit zijn de minimun eisen om het spel te kunnen draaien. Dat betekend niet dat het spel ook vloeiend gedraait kan worden, maar heb hier verder weinig verstand van. Wilde dit alleen even zeggen :)
 
oke is fijn als je het ff zegt ik dacht als het altijd was als het spel goed zal lopen wat er achterop stond
 
Nope, helaas niet het geval. Heb hetzelfde probleem gehad met GTA IV. Heb toen besloten een Playstation 3 te kopen, daarop heb je dat gedoe nooit en loopt alles soepel.
 
oke dat had ik dus ook met gta IV maar die heb ik toen voor de xbox360 gekocht en later nog eens voor de pc maar dat was toen een ramp
 
Nope, helaas niet het geval. Heb hetzelfde probleem gehad met GTA IV. Heb toen besloten een Playstation 3 te kopen, daarop heb je dat gedoe nooit en loopt alles soepel.

Toch jammer dat playstation faalt eh :p)
Op consoles (xbox/ps3) heb je (bijna) nooit problemen alleen speel je het spel niet op het hoogst.
Pc is betere kwaliteit.

_______

Ido wat je ook kan doen is een betere video kaart kopen.
 
Pc is inderdaad betere kwaliteit, mits je systeem het vlekkeloos aan kan. Dat maakt de playstation / xbox beter, die kan het altijd aan.
 
ik heb het ook nog ff aan een andere vriend gevraagd de bf3 voor de pc heeft
en die heeft het zelfde verhaal en die site die ergens boven aan staat heeft die ook gedaan en alles was goed zelfs te hoog
ik denk als het gewoon nog een bug is of zo

met de wapens licht het grootste probleem en dat hebben zo als ik gehoord heb meer mensen voor de pc
 
Laatst bewerkt:
Zijn al je drivers up to date? DirectX ook? En heb je de laatste Patches gedownload voor bf3?
 
doe nog eens zo'n test:

Na de test klik je op "Recommended" boven de resultaten van de test. Wat verteld'ie daar? Als jouw PC daar ergens niet goed genoeg is, is dat je probleem. Zoals gezegd: Het zijn de minimum eisen.

---edit---

Niet aan gedacht dat je de eerste resultaten al had gepost. Jouw PC kan de game simpelweg niet aan, doordat je hardware niet goed genoeg is het spel helemaal vloeiend te laten draaien. Wat je wel kunt proberen: Alle graphics op laag zetten, de resolutie op 800x600 zetten en alle andere openstaande programma's sluiten.
 
Laatst bewerkt:
Je zit met je processor en geheugen aan het minimum. Aanbevolen wordt een quad core CPU en 4 GB RAM.

ATI Radeon HD 5400 Series: de kaarten in deze reeks zijn geen gamers kaarten.

Required Video RAM 512 MB, You Have 1.7 GB

Je hebt toch geen onboard kaart, want dan kun je het helemaal vergeten.

Hoe dan ook, je computer is niet krachtig genoeg om het spel fatsoenlijk te kunnen spelen.
 
Laatst bewerkt:
ik kan ook gta4 niet helemaal zonder problemen spelen
codmw3 gaat ook goed
bf3 heeft ongeveer met singelplayer het zelfde effect als gta4
 
Zoals al eerder gezegd: je videokaart is geen gamers kaart. De 5450 is de langzaamste van de 5xxx series.
 
Die is dus niet goed genoeg. Wat je kunt doen is een nieuwe videokaart kopen (maar let ook op je procesor) , of koop een gameconsole (ps3 / xbox).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan