Battlefield 3 videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
passieve 520? In principe kan die kaart BF3 draaien, maar zorg dan wel voor erg goede luchtstroom, want je gaat hem 100% belasten en dat gaat niet goed zonder goede afvoer.

Waarom wil je de shader weten? heeft geen belang die te kennen om BF3 te spelen.

Die tweede 520 heeft een actieve koeling en is algemeen wat beter bestand tegen constante belasting

Ik wil de shader weten voor een ander spel. En is een voeding van 350 watt genoeg?

zover ik weet is de gt520 shader model 5. Ik ken overigens nog bijna geen games die überhaupt gebruik kunnen maken van SM5.0

Of de voeding voldoende is, is natuurlijk afhankelijk van de rest van de PC, maar is normaal gesproken geen probleem

Kan je shader 5 zo uitdrukken: shader 5.0. In de pc zit nu een 220 volt voeding te weinig zeker?

Gezien de 210 evenveel stroom gebruikt als de 520 zou dat moeten gaan. Zoals altijd, geen garantie, maar volgens de literatuur moet het lukken

Oke draait battlefield 3 op low, medium, high of ultra settings met de 2e videokaart?

"very low" en dan nog met lage FPS. Sorry, maar meer kun je ook niet verwachtten van de goedkoopste kaart. als je zonder gestotter wilt spelen zul je toch minstens het dubbele moeten uitgeven en waarschijnlijk dan inderdaad de voeding vervangen.

Heb je een filmpje van singleplayer met de gt520 videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan