Battlefield 3 werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartschenk

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Berichten
193
Ik speel Battlefield 3 weer op een nieuwe laptop en sinsdien werkt het niet meer goed.
Als er op mij geschoten wordt dan wordt het beeld meestal zwart waardoor ik niet meer terug kan schieten weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

Mijn specs zijn:

Windows 10
Intel core i7 (2.40 GHz)
8 GB RAM
Nvidea Geforce 610M 2 GB VRAM

Ik heb deze Laptop al een aantal maanden en heb het spel er vandaag pas op gezet dus ik weet niet of het met windows 8.1 ook al een probleem was want misschien ligt het daar aan.

Op mijn oude laptop (bijna hetzelfde) deed Battlefield 3 het wel gewoon.

Heeft iemand een idee waaraan het kan liggen?
 
Battlefield 3 zal niet vloeiend lopen op een NVIDIA GeForce 610M. Het feit dat je zwarte schermen krijgt kan aan de temperaturen van de hardware liggen. Lees deze eens uit met Speccy (zie mijn handtekening).
 
Het rare is dat battlefield 4 het wel gewoon goed doet op mijn computer.

En in mijn oude computer zat een Geforce GT 540M die in mijn ogen minder goed is.
 
De GeForce GT 540M heeft 2 keer zoveel rekenkernen als de GeForce 610M. Deze zal veel beter presteren.

Lees de temperaturen eens uit en post deze hier (zie mijn handtekening).
 
De processor komt op ongeveer 70 - 80 Graden en de videokaart ook op ongeveer 70-80 Graden.
 
Ik heb de graphics van de game iets lager gezet en nu werkt het wel gewoon.
In ieder geval bedankt voor de moeite.
 
Ja das normaal dat graphics lager zetten helpt, omdat je grafische kaart niet alle settings aankan omdat ze te zwaar zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan