battlefield 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

corzilla

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2007
Berichten
33
Hi all,

ik zit met het volgende "probleem"

Sinds zaterdag heb ik battklefield 3 (orgineel gekocht via bol.com) en heb hem guister geinstaleerd. 's middags kon ik gewoon normaal spelen, niets aan de hand. en toen ik 's avonds weer wilde spelen stotter hij ineens.
heb alles op low gezet, maar dit hielp niet.

heb gisteren voor ik ging slapen mijn pc uitgezet en toen ik vandaag thuis kwam en battlefield op had gestart werkte hij weer gewoon normaal.
iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? kan het zijn dat mijn CPU / GPU te warm wordt??? of mss iets anders.

bijgevoegd vinden jullie een printscreen van mijn pc specs.

groeten Patrick

systeem
systeem1.jpg
Video
systeem2.jpg
vorrige vga kaart
vgakaart.jpg
 
Deed je multiplayer of single player?
deed je de zelfde map? sommige levels zijn moeilijker voor een gpu
zijn ook je drivers up to date? nvidia zorgt er voor met goede drivers dat battlefield 3 beter werkt
 
Dank voor je reactie,

deze videokaart zit er pas sinds zondag in. dus nieuwste drivers voor de videokaart heb ik (haal ze altijd van nvidia.com af)

het maakt niet uit of ik multi speel of single. de single player map die gisteren stotterde/traag was werkte nu als een trein.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb je ook de echte FPS gecontroleerd? mogelijk zat je op een server met veel packetloss. of was origin aan het doorslaan.
 
De FPS heb ik niet gecontroleerd hetb was namelijk zowel bij single als bij multi player. vooral de single player map die gisteren moeilijk deed werkte nu wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan