Battlefield 3.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marek97

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2012
Hallo,

Ik heb een gecrackte versie van Battlefield 3 en ik zou graag de taal willen veranderen.
Ik heb de languepacks, en zag in een filmpje dat je deze door middel van 'regedit' (in windows) kon activeren.

Alleen nu is mijn probleem dat ik de hele Battlefield 3 bestandsmap niet kan vinden in 'regedit'. Het staat in ieder geval niet onder het kopje EA Games, waar het dus wel hoort te staan.

Weet iemand dus hoe ik die bestandsmap in 'regedit' kan vinden?
Of misschien een ander korte manier om de taal te veranderen?

Alvast Bedankt !

Het register doorzoeken op "battlefield" levert ook geen resultaten op?

nee, maar dat vind ik ook een beetje raar want ik heb ook Battlefield 2 en die vind hij daar ook niet mee. Terwijl ik hem wel gewoon zelf in de mapppen weet te vinden.

Maar als ik naar Mijn computer ga en dan schijf C en Program Files x86, dan zie ik gewoon de map ' Battlefield 3' staan, terwijl dat in regedit niet zo is?? :$

Vreemd dus hier is niks te vinden:
32 bit PC:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\Battlefield 3]
64 bit PC:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node \Electronic Arts\Battlefield 3]

Nee, klopt.

Hij staat in Program Files x86 en dan niet bij 'EA Games' of 'Electrionic Atrs', maar in een map genaamd "Battlefield 3."

Je ziet wel vaker dat je bij een gecrackde versie een aparte (nieuwe) installer krijgt, die plaatst de bestanden dan op een andere locatie.

volg deze stappen eens:

• druk op het windowsvlaggetje (toetsenbord) + R
  • typ regedit
  • druk op ok
  • ga naar bewerken -> zoeken
  • Typ battlefield
  • klik op ok

Hij staat in Program Files x86 en dan niet bij 'EA Games' of 'Electrionic Atrs', maar in een map genaamd "Battlefield 3."
Je bestandssysteem is wat anders dan het register, jij hebt het over de mappen structuur op je harde schijf.

Het register zit "onder water" en is te bereiken via de manier zoals "mastermindzh" beschrijft.

Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar nog steeds kan ik de map niet vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan