battlefield 4 draait niet lekker\High end game pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Astalyn

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2011
Berichten
11
Hallo medeforummers,

Ik heb vooral om battlefield 4 smooth op ultra te kunnen spelen een game pc gekocht, Maar ben nu best teleurgesteld omdat het helemaal niet lekker loopt.

Specs zijn:

Windows 8.1 64bit
Asrock Z87 OC Formula, socket 1150 moederbord
Processor intel i7 4770K
Werkgeheugen: Crusials ballistix tactical 16Gb
Videokaart: Asus matrix R 9 280X platinum

Ik krijg ingame tussen de 50-60 fps, ik dacht zelf dat ik wel iets meer zou moeten hebben voor een out of the box OC kaart van 350euro.

Maar met die framerate zou ik wel een goede soepele gameplay moeten hebben maar dat valt heel erg tegen, ik heb een klein beetje microstuttering niet echt lag maar valt we'll duidelijk op en speelt niet lekker, maar het ergste is nog dat als ik in een druk gevecht kom of 1vs1 dan krijg ik enorme lag en stopt me geweer soms met schieten en vervolgens ben ik dood.

Dit is wel heel frustrerend aangezien het normaal gewoon een top game is.

Weet iemand hier iets op? Of moet ik iets anders instellen? De drivers van mijn videokaart zijn de nieuwste beta drivers, ik weet niet of dit het probleem kan zijn?

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet inderdaad altijd voor de meest recente drivers kijken.

Ik herken het probleem wel een beetje, wat je kan proberen is "Vertical sync" uit te zetten in-game, onder het kopje "video"
hierdoor krijgt je grafische kaart het nog iets zwaarder maar is je gameplay wel smoother :)

Succes, en laat maar horen of dit je geholpen heeft of niet :)
 
het is vaak de game zelf die problemen heeft, ik heb bf4 ook gekocht en geinstalleerd maar daarna gelijk weer verwijderd omdat ik de game echt crap vind. de servers zijn te zwak om op te gamen en het zit vool bugs... grote kans dat je PC gwn in orde is maar de bf4 slecht is ;P
 
dat is natuurlijk onzin, ten eerste is dit topic al ruim een maand oud, en ten tweede is jou internet verbinding waarschijnlijk crap, de server zijn prima dat is namelijk de basis van een online multiplayer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan