battlefield 4 laage FPS

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbartman12

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Berichten
188
Hallo,

ik heb sinds kort een pc waar ik een beetje normaal op kan gamen. helaas heeft battleifled 4 problemen. bf4 werkt op 30 fps op alle instellingen superlaag. dit vind ik heel gek aangezien ik bijvoorbeeld crysis 3 op medium kan spelen met 60 fps en BF 3 op high met 60 fps. ik heb al punkbuster ge update did hielp met de hele lange laad tijd van de game. maar waarom de game zo bagger werkt weet ik niet. mijn systeem kun je hier vinden: http://www.helpmij.nl/forum/systemspecs.php?userid=291229&systemid=5671

alvast bedankt:thumb:
 
Laatst bewerkt:
ik weet zeker niet zeker maar mss is je ram te laag en te sloom en de temprutre van je cpu is erg hoof weet niet of dat tijdens bf is anders kan het daar aanliggen want mijn gtx 770 2gb word al snel 40- 70 graden maar mijn prosseor is maar 50 duss vraag ik mij af loopt het niet op de prosessor ?
 
bedankt voor je reactie,

mijn videokaart word niet heet. mijn cpu word redelijk warm maar ik heb sinds kort een extra ventilator in de pc gedaan die er voor zorgt dat de processor niet warmer word dan 65°c maar dat heeft niet geholpen. de minimum ram die nodig is voor de game is 4 gb. ik weet niet of daar ook nog een minimum snelheid aan verbonden is. ik denk dat het ergens anders aan ligt.
 
Ik heb net een nieuwe koeling in mijn computer gedaan, hij word nu niet warmer dan 65 graden C. Ik ga hem nog goed overclocken. Ik heb hem al over geclockt maar dat is met een standaard preset die niet stabiel is. Ik ga daarom zelf aan de slag voor een stabiele overclock. Maar bf4 werkt nog steeds slecht. met of zonder overclock.
 
Weet niet of ik dit mag vraag en maar heb je een legaale versie van bf ?
 
Het spel heb ik legaal van origin. De CPU zou het aan moeten kunnen maar ik ga nog wel even naar de ram kijken. Het kan inderdaad zijn dat 4 GB genoeg is als ik ddr3 ram gebruikt. Maar 4gb ddr2 is misschien niet snel genoeg ik ga wel even proberen met meer ram uit een andere PC.
 
kijk hier effe op is mss wel handig http://www.systemrequirementslab.com/cyri het is veilig mara je ram in ddr2-800 en er word voor gaming minimaal ddr3-1333 en 4 gig aangeraden dus ik weet het niet ik heb zelf 16gb op ddr3-1600 maar kijk eens op can you run it

vertelt een hoop XD
 
volgens can you run it voldoe ik aan de minimum eisen maar bij voor recommended heb ik 8 gb ram nodig en 3 gb vram. wat wel gek is is dat ik net bf4 singleplayer heb gespeeld en dat deed hij met 60 fps volle resolutie op medium. maar multyplayer werkt nog steeds voor geen meter.
 
Maa iets met de internets ?

Zoek eens ergens anders maarwist niet dat het om mp ging XD
 
ik heb net mijn cpu ge clockt naar 3 ghz en nu speelt de game online een stuk beter. maar nu heb last van hapering in game. de fps is stabiel en komt niet onder de 40 fps maar toch hapert de game. dit haperen heb ik niet alleen met bf4 maar ook met titenfall. op mijn laptop heb ik geen probleem met haperen. ik weet echt niet waardoor dit komt. heeft iemand enig idee?
 
oke na een lange tijd is het op gelost. het lag inderdaad aan te weinig ram. ik heb 2 gb uit een andere oude pc kunnen halen en die in mijn computer gedaan en nu kan ik weer bf4 spelen/ bedankt voor al jullie reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan