battlefield 42

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Het laden gaat traag en de muziek stokt dan ook soms, meestal word ik er dan uitgegooid en kom op de desktop uit. Is het normaal dat trage laden.???
Athlon tb 1333
geforce gts 2 pro 64
256 ddr 400
kt 400 chip
xp pro
40 gig hd
directx 8.1
 
Dat trage laden is opzich wel normaal, maar heb je de originele of gekopierde BF, of heb je de multiplayer demo??
Als je dus de gekopieerde hebt dan klopt het, ik hbe dat ook dan ben ik aan het laden en dan kom ik(som) trug bij m'n desktop :confused:
 
Nee ik heb wel de originele..... dus
 
Draai em op een
p4, 2ghz, 256mb ddr, gf4 ti4200 128mb en hij schokte heel erg.
partitie aangemaakt, en alleen daarop bf1942 en fs2002 geinstalled, voor de rest niks. loopt als n zonnetje nu. staat trouwens in de handleiding als tip dit, alsmede het vaak defragmenteren en het zoveel mogelijk vrijhouden van rotzooi op je pc'tje.
succes
 
'Trouwens met zo'n configuratie is het toch wel echt een beetje raar dattie ut niet gewoon doet maar ik ga het proberen/ Wat is fs2002??
 
ow, dat is flight simulator 2002.
configuratie is okay, maar als je de hele dag download, verwijderd, add-on progies installeerd die allemaal een stukje van je performance afhalen, dan blijft er toch weinig, WERKEND geheugen over, vandaar.
Kale windows op c
office op c
eventueel winzip, acrobat reader, drivers voor je nvidia kaart
en op d
games

that;s it
draait als een zonnetje(hele systeem trouwens)
 
Ik heb um al op een andere partitie maar daar staat ook nog wel wat anders op... zal het eens op een hele schone doen. die drivers van de videokaart maakt dat wat uit ?
 
Ik heb wel de nieuwste drivers gedowned van www.nvidia.com. ik moet zeggen dat ik dat een hele tijd niet had gedaan dus met 'oude' drivers werkte. Volgens 3dmark2001se heb ik wel een betere performance, of dat echt te zien is in BF1942? Ik merk dat ik nu wel weer traagheid heb in het spel, aangezien ik weer allemaal rotzooi op m'n pc heb aan het zetten ben. Maar goed, ik ben niet vies van een clean install van windows en m'n schijven om de 4 weken, dus dan blijven m'n spellen EN ook windows over het algemeen lekker lopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan