battlefield bad company 2 xbox 360 online...

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieterpost

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2010
Berichten
99
hallo,

ik heb net battlefield bad company 2 gekocht. Ik deed eerst campain en dat was echt heel vet. Alleen toen wij ik online en ik wist dat je bij ea altijd een account aan moet maken. Maar als ik dan mijn wwrd van m'n e-mail invul en druk op verder geeft ie een fout melding en het kan niet aan m'n wwrd liggen want die was goed. Kan het liggen aan dat op mijn e-mail staat dat ik 13 ben en het spel is voor 16+ help me alsjeblieft want ik wil graag spelen:(. Alvast bedankt...

Pieterpost
 
kan ik niet gewoon de leeftijd van m'n e-mail veranderen? het is een hotmail? en bij fifa 10 hoefde ik alleen toestemming van ouders maar hier kan het helemaal niet...
 
Je kan het proberen, maar ik denk niet dat het daar aan ligt.
 
o, maar waar light het dan aan? want ik vul m'n wwrd in en dan zegt ie: your gamer profile does not have the correct permissions to access xbox live functionality...
 
ik heb een mogenlijke oplossing gevonden,

Ik denk dat je er wel uit komt in het engels, ben niet zo goed in vertalen:eek:

1# Go to: https://profile.ea.com/myprofile.do
2# Login with your EA account
3# In the top right corner, klick on [welcome, "Your account"]
4# And then klick on [My Account]
5# in the section [Select a default persona] click [Add Persona]
6# Choose [existing Xbox LIVE Gamertag] and type your gamertag in the [account name] bar
7# Click [Add Persona]
 
Ja die moet je natuurlijk een maken, heb je die niet dan?
Anders kun je ook nooit inloggen he!

succes ermee.
 
maar op het spel moet ik niet inlogge met ea account he...
ik moet het wwrd van m'n email adres van m'n xbox live account invoeren en dan vinkjes of ik nieuwe brieven wil en dan zegt ie het...
 
In je beginpost zei je zelf nog dat dat wel nodig was :confused:
 
o sorry voor de moeite maar je hebt het verkeerd begrepen...:eek:
maar weet je miss de oplossing voor het echt probleem?
het spijt me...
 
o, maar waar light het dan aan? want ik vul m'n wwrd in en dan zegt ie: your gamer profile does not have the correct permissions to access xbox live functionality...

Hier staat eigenlijk dat jij op jou gamer profiel niet de juiste toestemmingen hebt om online te spelen. Dit kan inderdaad aan je leeftijd liggen als deze gelinkt is aan jou live id. Daar valt legaal weinig aan te veranderen voor zover ik weet.

Is jou account een child (kinder) account en staat parental controle aan?
 
ik heb wel ergenst gelezen dat het daaraan kan liggen ja!
Misschien werkt het als je het aanpast naar adult

geeft niks ;)
 
Ja tuurlijk, die instellingen moet je veranderen waar je jou live account hebt gemaakt,
ik heb er verder alleen geen verstand van met xbox live dus ik weet het zelf ook niet precies.
 
okee, maar ik heb nog iets gevonden...
Als je dus je e-mail en wwrd moet invoeren dan staat eronder share your information with partners of ea ofzoiets. En ik weet dat ik familie settings heb ingesteld dus dan moet m'n vader z'n wwrd invulle en dat is dan voor de veiligheid van je kind en misschien moet hij dat weer als ik dat wel aanvink. sorry 't is beetje moeilijk uit te legge.
 
Ja je moet gewoon naar die site van xbox live gaan en daar kun je het aanpassen. ;)
Dat lukt toch wel ? Anders gaat gewoon niet.
 
neej heb al geprobeert werkt ook niet, maar ik kan ook een andere e-mail invulle het gaat namelijk om een account aan te maken en dan doet hij automatisch het e-mail adres van m'n xbox live account maar ik kan ook een andere invullle. maar zal dat nadelen hebbe?
 
ik heb een mogenlijke oplossing gevonden,

Ik denk dat je er wel uit komt in het engels, ben niet zo goed in vertalen:eek:

1# Go to: https://profile.ea.com/myprofile.do
2# Login with your EA account
3# In the top right corner, klick on [welcome, "Your account"]
4# And then klick on [My Account]
5# in the section [Select a default persona] click [Add Persona]
6# Choose [existing Xbox LIVE Gamertag] and type your gamertag in the [account name] bar
7# Click [Add Persona]

Heb je dit nu al gedaan? Zo nee dan eerst dit proberen. En ja dan moet je dus ook een ea account aanmaken. DIt is toch de meest gangbare (niet geheel eerlijke) oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan