battlefield bad company 2 xbox 360 online...

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou kijk, ik weet nu hoe het zit. Ik dacht dat het lag aan die e-mail adres dat de leeftijd te jong was dus wou ik een ea account aanmaken met m'n vader e-mail. Maar toen deed ie het ook niet. En ik weet nog dat ik ook een geboorte datum in moest vullen bij het maken van m'n xbox live account dus ik ben bang dat het daaraan ligt en ik weet niet hoe je dat kan veranderen dus dat kan betekenen dat ik het dus gewoon niet kan. Of ik moet een heel nieuwe account aan gaan maken? Weet iemand de oplossing? Want ik heb campain nu al uitgespeeld. help mij alsjeblieft...

pieterpost

Pieter, je hebt nog steeds niet aangegeven of je de tip van Mrtk hebt geprobeerd. Doe dat nou eerst eens.

Ook heb je nog niet aangegeven of je in je xbox live settings op de xbox zelf een restrictie hebt staan en of je deze al hebt gewijzigd. Daar kom je door op de xbox knop op je controler te drukken. Dan settings en familie settings.

Helpen word lastig als je de tips niet probeerd of niet meld of het wel of niet heeft gewerkt.

Dus, probeer de tips en laat ons weten wat er wel en niet lukt!

Laatst bewerkt:
Dat we wat niet lazen?

Echt ik wil niet vervelend zijn, maar zolang je gaan antwoord geeft op vragen die gesteld worden kúnnen we je gewoonweg niet helpen.

Dus, volg de tips op en geef aan of deze lukken of niet. Weet je iets niet vraag het dan, wij zijn niet helderziend helaas.

ik ben erachter door andere forums onder andere die van de nederlandse battlefield site, dat het aan de leeftijd van m'n account ligt en dat je die niet kan veranderen. Dus je moet een nieuw account aanmaken. Maar kan ik mijn gamerscore en nog een halfjaar xbox live overzetten? en al m'n opgeslagen games wat moet ik daarmee doen ik was ook al heel ver met call of duty enzoo...??

Dat we wat niet lazen?

Echt ik wil niet vervelend zijn, maar zolang je gaan antwoord geeft op vragen die gesteld worden kúnnen we je gewoonweg niet helpen.

Dus, volg de tips op en geef aan of deze lukken of niet. Weet je iets niet vraag het dan, wij zijn niet helderziend helaas.

nou kijk ik ben nog niet zo handig met dit forum, want als je een vraag stelt komt ie op de hoofdpagina, maar is ie daar vanaf is dan leest niemand het toch meer? hoe doen jullie dat hoe weten jullie dat er weer antwoord is gegeven?

Laatst bewerkt door een moderator:
Onder de knop instellingen vind je alles terug en je kan ook kiezen voor de optie dat je altijd een mail krijgt bij een antwoord. Dat doe je onder je eigen profiel als ik me niet vergis.

Maar nu mis ik nog steeds!!! het antwoord of je dit

ik heb een mogenlijke oplossing gevonden,

Ik denk dat je er wel uit komt in het engels, ben niet zo goed in vertalen

1# Go to: https://profile.ea.com/myprofile.do
2# Login with your EA account
3# In the top right corner, klick on [welcome, "Your account"]
4# And then klick on [My Account]
5# in the section [Select a default persona] click [Add Persona]
6# Choose [existing Xbox LIVE Gamertag] and type your gamertag in the [account name] bar
7# Click [Add Persona]

al hebt geprobeerd!

En hier nog een optie:

Ook heb je nog niet aangegeven of je in je xbox live settings op de xbox zelf een restrictie hebt staan en of je deze al hebt gewijzigd. Daar kom je door op de xbox knop op je controler te drukken. Dan settings en familie settings.

Vind het toch vreemd dat je daar na meerdere malen vragen nog steeds geen antwoord op hebt gegeven. Komt dat antwoord nu nog niet of de vraag van "ik begrijp niet hoe ik dat moet doen", dan houdt ik het voor gezien. Ik heb ook andere dingen te doen namelijk.

okee, alleen voor dat ea account dat ik aanmaak moet ik dan m'n eigen e-mail doen en m'n eigen geboorte datum...??

Betekend dit dat je beide opties gaat proberen? (krijg namelijk nog steeds geen duidelijk antwoord...)

En je hebt toch al een ea account? Daar moet je een nieuwe gamertag in aanmaken. Dus een personage toevoegen aan je bestaande account.

Heb je nog geen account dan die eerst aanmaken op de manier die jij wilt.

ik heb het geprobeert maar het lukt niet, en volgens mij had het ook niets met de leeftijd van m'n account te maken...

nee volgens mij heb ik nog geen account (ik heb het gecheckt) maar wat heeft dit met de leeftijd te maken want dat is het probleem zeggen ze ook op andere forums die hetzelfde probleem hebben...??

die andere oplossing in de familie settings heb ik ook geprobeert lukt ook niet...

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat lukt er niet met de familie settings? Je moet wel vertellen wat er niet lukt...Hoe kunnen we anders helpen?

Ik vraag het nu echt voor de laatste keer, op een forum zal je alles moeten beschrijven anders word helpen moeilijk! Wij zijn niet helderziend!

En maak nu gewoon dat EA account aan, als je dat niet doet weten we ook niet of het helpt!

okee, dit is m'n eerste echte grote vraag voor dit forum dus bedankt voor de tips.
Die familie settings ik heb ingesteld dat ik alle spellen voor alle pegi leeftijden mag spelen en dat ik online mag met anderen heb ik allemaal isgesteld dus alles wat geblokeert stond gedeblokeert. Toen weer spel opgestart maar hij deed het nog niet.

Ik word hier echt een beetje moe van, je geeft weer geen antwoord op de vraag of je nu dat ea account al hebt gemaakt. Dat het de eerste keer is op een forumheeft niets te maken met het uitvoeren van tips.

Sorry, maar ik heb het idee dat je helemaal niet lees wat je aangeraden word, we zijn inmiddels op een tweede pagina kwa reacties en ik moet nu weer hetzelfde vragen.

Maar dat de familie setting nu goed staan is mooi, daar hoor je me niet meer over.

Tot je een ea account hebt gemaakt en dit hebt getest hoor je mij niet weer, sorry. Er zijn ook andere mensen die problemen hebben.

ik HAD dit probleem ook en ik heb verschillende keren contact opgenomen met ea en met microsoft. Het kwam er op neer dat je gewoon een nieuw xbox account moest maken 18+! en opnieuw xbox live kopen. Dit heb ik gedaan en het werkt perfect! Erg leuk om online te spelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan