battlefield bad company 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat heb ik ook allemaal gelezen. Ik zeg het nog maar eens naar aanleiding van deze foto's.

Zo'n setje lijkt me wel gaan, trekt de voeding dit Frankwannet?

HD4670 + 300 watt

Passief gekoelt vanwege de weinig ruimte en dus geen airflow.

ja maar nu is de grote vraag hoe wil ik hem er in stoppen as er zo weinig ruimte is

Vraag 1: Nee
Vraag 2: Sapphire is een van de vele merken die de ATI kaarten verkoopt. Het is gewoon welk merk je goede ervaringen mee hebt, soms zijn de kaarten van een ander merk goedkoper of sneller.

Maar alsnog, het gaat krap worden met een 300 watt voeding.

Laatst bewerkt:
Neen, met die grafa word het nog heel krapjes, zelfs bijna niet. Ik zou als ik jou was voor de hd 5770 gaan. Kan je wel mee mee.
Kijk eens op Salland . Redelijk lage prijzen en ze sturen het op voor weinig geld

Neen, met die grafa word het nog heel krapjes, zelfs bijna niet. Ik zou als ik jou was voor de hd 5770 gaan. Kan je wel mee mee.
Kijk eens op Salland . Redelijk lage prijzen en ze sturen het op voor weinig geld

Ik denk dat je dit topic nog even goed moet doorlezen.

@paranoid: het is een compact kaartje maar heeft niet de aanbevolen watt: bron

nee dat kan niet en bij een passive kaart moet je toch wel redelijk airflow hebben wil je er op gamen zelf kan ik met jouwn budget een tweede hands 8800gts of nieuwe 8800 gts of anders een 9600/9800 gt

Zo'n setje lijkt me wel gaan, trekt de voeding dit Frankwannet?

HD4670 + 300 watt

.

Denk dat dat gaat ja...een 4670 zit tegen de 70w verbruik.
Maar we weten nog steeds niet wat TS aan huidige voeding heeft.

Men zou zelfs naar een 4650 kunnen.vergeleken met hetgeen wat ie nu heeft is dat al een stap....

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf al eerder in dit topic gezegd dat de PC is uitgerust met een 220 watt voeding. En over dat aanbevolen wattage, tja, in de PSU calculator kom ik er wel mee uit hoor maar het is wel krap.

dus al ik die kaart in mijn pc stop dan gaat niet opeens mijn pc uitvallen als ik aan het gamen ben

ik ben nu een beetje in de war wat voor kaart moet ik nou in men pc steken

heb een vraagje welke kaart kan ik kopen om games er mee te spelen en mijn voeding niet te veranderen

heb een vraagje welke kaart kan ik kopen om games er mee te spelen en mijn voeding niet te veranderen

Nagenoeg geen...;)
Wil jij een kaart hebben om een beetje mee te kunnen gamen zal je ook de voeding moeten aanpassen.Een voorstel daarvoor is al eerder in het topic aangegeven.

kunnen jullie niet een goedkope voeding voor mijn pc vinden want ik weet nu niet hoeveel watt ik nodig heb en wat voor soort voeding nodig heb

Lees het topic nogmaals rustig door dan krijg je op al je vragen antwoorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan