Battlefield badcompany 2 pfffff

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nadin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jan 2011
Hoi allemaal,

Ik heb vandaag spel gekocht van Battlefield bad company 2 ik heb op mijn pc geinstalleerd alles ging goed, maar wanneer ik het spel wil beginnen te spelen dan krijg ik zwart scherm en hoor ik wel geluiden van het spel en dan kom ik weer op het bureaublad terecht.
Wat zou hier het probleem van kunnen zijn aub?

Mijn tweede vraag:

Ik heb hetzelfde spel op mijn laptop proberen in te stellen en dat lukte helemaal niet toen ik op het can you run it? site keek of mijn laptop het spel accepteert kreeg ik FAIL :evil:

dit is waar fail op zat en ik begrijp er echt niks van wat kan ik hier aan doen??

CPU
Minimum: Intel Core 2 Duo @ 2.0 GHz/AMD Athlon 64 X2 or better
You Have: AMD Sempron(tm) M100

RAM
Minimum: 2 GB
You Have: 1.7 GB

Ik hoop dat jullie mij een beetje begrijpen en mij hierbij kunnen helpen. Ik begrijp iig mezelf niet meer:(

Welkom op Helpmij.nl

Zoals nu uitziet kan je die niet spelen op die laptop daar schiet je dus tekort.De laptop is dus kort gezegd niet geschikt voor die game.

Wat geeft de uitslag van canyourunit op die pc?

Welkom op Helpmij.nl

Zoals nu uitziet kan je die niet spelen op die laptop daar schiet je dus tekort.De laptop is dus kort gezegd niet geschikt voor die game.

Wat geeft de uitslag van canyourunit op die pc?

Bij de pc gaf hij dit aan:
CPU
Minimum: Intel Core 2 Duo @ 2.0 GHz/AMD Athlon 64 X2 or better
You Have: AMD Sempron(tm) M100

Uhhh...ja dat had ik gelezen.Maar dat was toch voor de laptop?(sempron M100)

Geef de specs van je pc eens.

Uhhh...ja dat had ik gelezen.Maar dat was toch voor de laptop?(sempron M100)

Geef de specs van je pc eens.

Nou..het spel op de pc deed het uiteindelijk ik heb één keer kunnen spelen maar daarna als ik me in wilde loggen gaf hij dit aan: fail connect to EA online:evil:

en nu nog steeds krijg ik die melding, is er hier wat aan te doen dat je weet aub?

wordt onderhand moe van dit spel. Ik wist echt niet dat er zoveel gezeik aan vast zat. Ik denk je koop een spel zet hem in je pc en je kan de hele dag probleemloos spelen maar zo gemakkelijk gaat het dus helaas niet:(:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan