battlefield fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
438
ik hep de illegale bf 1942 cd's maar steeds als ik het wil spelen word ik er meteen uitgegooid of na een tijdje en dan zit ik weer op mijn desktop .....

helemaal geen foutmelding of geluidje..

help me PLEAZE....

p.s hij heeft het wel gedaan...GOED
 
Nieuwe videokaart drivers, directx 9.0?

Zoals ons allemaal moet jij het ook in de winkel kopen :D:D
 
heb je een update o.i.d. geinstalleerd? Of is er iets anders gebeurd nadat dit ontstond?
 
ik hep een update gedaan ... maar ik weet niet of ie ut voor de update goed deed want ik hep hem erop gezet en meteen de 1.31 patch eroverheen gedaan.

ik hep direct x9 erop staan
 
illegale spellen hebben meestal enkele gewijzigde bestanden om de kopieerbeveiliging te omzeilen, ik gok dat de update een of meedere van die bestanden heeft overschreven. De beveiliging zit er dus weer in.

Dan blijven er dus nog twee opties over, of het hele spel eraf halen en opnieuw installeren zonder patch.

of een manier vinden om de beveiliging bij de nieuwe versie te omzeilen. in verband met de huisregels kunnen we je hier niet mee helpen en zal je dat zelf uit moeten zoeken.
 
okej dus je bedoelt een crack (sorry ik denk niet dat ik dit woord mag gebruiken )??
 
Geplaatst door ibl
okej dus je bedoelt een crack (sorry ik denk niet dat ik dit woord mag gebruiken )??

dat bedoel ik ja. je mag dat woord van mij best gebruiken zolang je zelf uitzoekt waar je die dingen vandaan haalt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan