Battlefield laadtijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Afwasmiddel

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
hoi allemaal,

Ik speel al zo'n 3 jaar spellen uit de battlefield serie. Op mijn oude pc had ik daar veel last van lag. Met mijn nieuwe pc is dat verleden tijd. Het enige wat ik maar niet begrijp is dat de laadtijden niet zijn veranderd en bij bf2142 is deze juist verhoogd :S. Nu heb ik een betakey voor bfbc2 en op de beta zijn de laadtijden nog erger dan bij bf2 en bf2142.

Ik vroeg me dus af hoe het komt dat dat laden zolang duurt. Of er meer mensen zijn met hetzelfde probleem en natuurlijk of er iemand is die weet hoe je het kan oplossen.

specs:
AMD Phenom II X4 955 3.2GHz
HD4890 1Gb
4GB RAM
Windows XP

Hoe lange laad tijd heb je nu bij Bad Company 2 dan?

Ik denk wel anderhalve minuut. Ik hoor van mensen dat ze binnen 3 secs klaar zijn. Some is de eerste basis al gecapt voordat ik spawn.

mijn internet is trouwens 25mb/s mocht dat ook helpen

Ik denk wel anderhalve minuut. Ik hoor van mensen dat ze binnen 3 secs klaar zijn. Some is de eerste basis al gecapt voordat ik spawn.

mijn internet is trouwens 25mb/s mocht dat ook helpen

hmmmzz dan denk ik dat wij het zelfde probleem hebben. Ik wacht meestal zo'n 40 sec tot 60 sec.

Windows 7 Proffesional
HD4890 1.5gb
Q6600 @ 2.8ghz
3gb werkgeheugen
25mb/s lijn van ziggo.

Maar mischien komt het omdat het de beta is. Ik zoek momenteel nu ook nog naar een oplossing. Als ik iets weet dan zal ik het hier neer zetten.

hmmmzz dan denk ik dat wij het zelfde probleem hebben. Ik wacht meestal zo'n 40 sec tot 60 sec.

Windows 7 Proffesional
HD4890 1.5gb
Q6600 @ 2.8ghz
3gb werkgeheugen
25mb/s lijn van ziggo.

Maar mischien komt het omdat het de beta is. Ik zoek momenteel nu ook nog naar een oplossing. Als ik iets weet dan zal ik het hier neer zetten.

Ok ty, als ik iets vind plaats ik her uiteraad ook hier :)

Ok kheb een oplossing gevonden, Door mijn BIOS up te daten ben ik van alle lag verlost en zijn mijn laadtijden belachelijk laag geworden, zoals het hoort dus :). Je moet ff googelen wil je weten hoe je je BIOS thuis wilt updaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan