Battlefield2 Patch1.5 windows doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

menno890

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Berichten
337
Hoi mensen.
Ik heb BF2Patch 1.5 gedownload en een map gemaakt , hem daarin gestopt (Computer (C:)acer torrent. ik heb hem gedownlaod met een torrent. Maar hij is bijna 2 gb(.exe) dus het duurde even... toen die klaar was drukte ik dubbelklik, maar dan gebeurt er helemaal niks!
dan word me pc ineens heel sloom. ik control alt delete, taakbeheer taakbe eindigen. Dus ik wil het nu verwijderen omdat het niet lukt. dan krijg ik als ik met de rechter muis erop klik... hij is weg zonder dat ik iets deed weet iemand of dit een virus is ofzo?? en waar ik hem veilig kan downloaden (liefst torrent) want via internet gaat dit heel sloom.
ik hoop snel een reactie te krijgen!
Menno
 
veilig downloaden......gewoon kopen.
je vraagt nu naar iets wat illegaal is .....
en virussen daar is een virusscanner voor.
 
ben ik nou dom of weet jij er niks van? ik heb battlefield 2 gewoon gekocht, en ik download de patch (DIE DOOR EA ZELF WORD UITGEGEVEN) en een patch is een Update voor een game...
 
dat ik dom ben weet ik.
Maar als ea de patch uitgeeft dan zal men daar toch ook een oplossing hebben.
Of ben jij de enigste die dit probleem heeft.
Oj en ea heeft de pacht aangeboden via een torrent??
dat lijkt mij heel raar.......maar ja ik ben dan ook dom.
 
Ik had hem al verwijderd enzo en van internet gedownload maar hij wil niet nu, als ik erop klik dubbel gaatie heel lang laden en doet hij niks...
 
Gewoon goed zoeken met google want zijn verschillende site's en servers waar je hem af kan halen en gewoon ff proberen !! heb er zelf ook wel een half uur over gedaan om jem binnen te halen en dat is nog redelijk snel !

Dus gewoon zoeken en kijken of en een snelle server bij zit dan moet het lukken !!

Succes ermee !
 
ow ja ik had hem al een tijdje ik vond een ander forum met dezelfde vraag, kwas vergeten dat ik hier ook nog een vraag had XD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan