Battlefield's Multiplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veulnet

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
26
Ik heb sinds kort Battlefield GEKOCHT! dus geen illegale versie. Multiplayer doet het goed, maar sinds vandaag knalt hij telkens eruit naar het desktop en kan ik opnieuw opstarten. Ik heb de laatste drivers/patch blalblablabla, alles laatste... en hij doet het niet ! Single player doet het wel gewoon!

Heeft iemand anders ook dit probleem en weet hij ook wat er aan moet doen?
 
ik heb het ook wel eens gehad , maar als het goed is blijft het in je taakbalk staan .
zoja , klik daar eens op en dan start de game gewoon .

( teminste het werkt bij mij ;) )

mitch
 
dat probleem heb ik ook bij al mijn spelletjes maar ik heb er geen last van omdat i ze alleen bij mij minimaalseert en niet afsluit dus klik je op taalbalk en klik je een paar keer op het balkje van battlefield en dan moet i zich maximaalseren
 
Probeer eens je geluidsinstellingen te wijzigen.
Dit kan een probleem geven nml
Zet hardware acc uit kijk dan hoe het gaat.
 
en weet iemand ook hoe ik dit moet oplossen als ik in het spel zit dat laat ik het spel via multiplayer eerst de servers scannen dan wil ik er 1 in zit i bijvoorbeeld vol en als ik dan weer een server aan klik dan slaat i uit
het spel.



/amd1400/256mbddr/geforce3ti200(64mb)/
 
Geplaatst door Veulnet
Ik heb sinds kort Battlefield GEKOCHT! dus geen illegale versie. Multiplayer doet het goed, maar sinds vandaag knalt hij telkens eruit naar het desktop en kan ik opnieuw opstarten. Ik heb de laatste drivers/patch blalblablabla, alles laatste... en hij doet het niet ! Single player doet het wel gewoon!

Heeft iemand anders ook dit probleem en weet hij ook wat er aan moet doen?

vraag me af of zijn probleem is opgelost :D
 
Probleem met de firewall??
Heb je costum maps gedownload en geinstalleerd?
Mischien is daar iets fout gegaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan