Bax-shop? vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

dikkekip1

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2011
Hallo,

ik heb onlangs een microfoon gekocht bij bax-shop.nl hij zei dat verzend tijd 4 dagen was (bij het product) Ik keek de volgende dag weer en was het 8 dagen (ik had het de dag er voor bestelt), Kijk ik vandaag staat er 55 weken waar staat de barcode ? ik wil mijn pakketje willen "Tack & Trace" (opzoeken, Volgen) Waar staat de barcode in de bestelling of staat er uberhaupt een barcode in?

Groeten,
Dikkekip1

Neem contact met Bax op?
Als het is verstuurt met Post.nl krijg je een mail met de trace link, d vraag is waarme het is verstuurt.

Ik snap het even niet.
We helpen iedereen met alle liefde hier hoor, dat is het niet maar je besteld iets bij Bax waar 4 dagen voor staat. Vervolgens gaat die tijd oplopen naar 8 dagen en zelfs 55 weken en je hebt nog niks in huis.
Bax is een erkende webwinkel met een prima klantenservice die zowel per mail als telefonisch te bereiken is. Waarom niet even een belletje of mailtje naar Bax zoals Pier al zei dan ?

Verder heb je inderdaad geen barcode als het pakje nog niet verzonden is.
Barcode is namelijk van Post.nl en niet van Bax.

Inderdaad, ik heb Een gitaar gekocht bij Bax, en ik belde of emailde even en kreeg meteen al mijn vragen over mijn bestellingen beantwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan