BB fout met outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Killuminati

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2011
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende:
Ik heb mijn BB Bold 9700 gesynchroniseerd met outlook 2010 en alles werkte prima tot een aantal dagen geleden. Als ik een vergadering via mijn computer accepteer zie ik de vergadering vervolgens niet in m'n Outlook agenda op de computer, maar wel op m'n mobiele telefoon. Andersom is het ook een gatenkaas: veel afspraken die wel in via de computer te zien zijn staan niet in m'n telefoon. Ik wil graag dat als ik een vergadering via de pc accepteer dat ik die dan ook op mijn BB zie en anders om viceverca.

Iemand enig idee?

Dank!

Je zult wel een BIS account hebben, geen BES account.

Zie hier wat het verschil is: Bij een BIS account kun je alleen je mail synchroniseren (als je verder geen extra software gebruikt), bij een BES account kun je alles synchroniseren (mail, agenda, contacten etc.)

Tijs.

Je zult wel een BIS account hebben, geen BES account.

Zie hier wat het verschil is: Bij een BIS account kun je alleen je mail synchroniseren (als je verder geen extra software gebruikt), bij een BES account kun je alles synchroniseren (mail, agenda, contacten etc.)

Dit is ook het geval: De BlackBerry Enterprise is vooral bedoeld voor zakelijk gebruik. Deze BlackBerry-variant werkt samen met een BlackBerry Enterprise Server (BES) die gekoppeld is aan het bedrijfs-e-mailsysteem. Er is een BES voor Microsoft Exchange, IBM Lotus Notes en Novell GroupWise. De BlackBerry-apparaten zijn (soms fabrieksmatig) geconfigureerd voor Enterprise-gebruik en moeten ook werken met een BlackBerry Enterprise-abonnement.

Tijs.

Nu je vermeld hebt dat je wel degelijk BES functionaliteit hebt, hoop ik dat anderen nog tips voor je hebben. [Ik heb geen tips voor je op dit moment.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan