BC bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Indriel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Laatst heb ik bij een bc-bestand op "openen met" geklikt en had niet door dat de optie "voortaan alle bc bestanden openen met dit programma " aangevinkt was.

In mijn dowloads map, zijn altijd alle bestanden die nog niet volledig gedownload zijn een bc bestand, en zodra de download voltooid is veranderd het automatisch in het bestandtype dat hoort. maar omdat ik nu de instellingen heb gewijzigd zijn alle bc bestanden opeens media player bestanden. ik wil dit graag weer terug hebben naar de standaard instellingen voor bc bestanden, maar weet niet hoe. het enige dat ik KAN doen, is bij standaardprogramma's instellen met welk programma ik een bc bestand wil openen, maar weet niet welk programma ik moet kiezen. Ik kan ook nergens vinden hoe ik kan herstellen wat ik heb veranderd. Ik weet namelijk niet wat de standaardinstellingen waren voor bc bestand.
Ik weet alleen dat vóór al mijn onvolledig gedownloade bestanden altijd een icoontje stond dat anders was dan het icoon van media player wat nu opeens voor al mijn bc bestanden staat.

Hoe kan ik dit weer terugveranderen?

PLEASE, a little help here....:confused:

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan