BCC versturen aan een groep (lijst)

• Onderwerp starter Onderwerp starter ltk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Ik kan nergens ontdekken hoe ik in Mozilla Firefox berichten BCC kan versturen aan een grotere lijst. Als ik een lijst (groep) selecteer en vervolgens klik op "opstellen" dan verschijnen alle adressen automatisch als "Aan" . Ik kan dan alleen handmatig alle adressen één voor één op BCC omzetten...dat schiet niet echt op. Wie weet?

Kun je niet SHIFT ingedrukt houden en de eerste en de laatste naam ingedrukt indrukken?

Groetjes Indy :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, er valt niks te selecteren of te shiften, niet de hele lijst en ook niet een deel van de lijst. Ik kan maar één adres tegelijk selecteren of omzetten naar BCC. Mozilla reageert hier helemaal niet op shift.....
Als ik de groep selecteer zonder te klikken op "opstellen" dan verschijnt eerst ook de complete adressenlijst, die kan ik wél helemaal selecteren maar vervolgens kan ik daar ook weer helemaal niks mee...

Hallo,

Het venster van BCC openen en dan de groep selecteren. Werkt dat wel?

Er zijn verschillende manieren voor.
Je kunt ao een groep aan maken en daar de naam dan van in het bCC veld zetten
Er is ook een speciale add on, die het toevoegen makkelijker maakt
add on

Mvg Leo

@Nic Er valt nergens een BCC venster te openen....@Leo: Oei, dat wordt even studeren en daar kom ik nu niet meer aan toe vanavond....morgen of overmorgen weer verder zien of ik hier uitkom...bedankt alvast.

Toch nog net even gekeken en ja, hoe simpel kan het leven zijn. Ik kan gewoon een nieuw bericht maken, de enkele "Aan" knop omzetten in BCC en vervolgens de naam van de groep intikken. Die pakt hij gewoon op als groep. Wist ik niet....
Nu wel. Bedankt voor het op het juiste spoor zetten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan