Beamer 3D? Hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pororoca

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2009
Berichten
24
Hallo,

Ik heb geen idee of ik in het goede forum zit. Zo niet: Sorry!

Oke, mijn vraag/probleem:
Ik heb een Acer H5360 projector. Mooi ding, veel plezier van. Gezien de ontwikkelingen in video-land wil ik de 3D functionaliteiten onderzoeken. Mijn projector ondersteund 3D (ikke blij), maar het enige wat ik kan vinden is dat ik een computer met speciale videokaart nodig heb. Vooral bij de Nvidia 3D Vision. Aangezien ik net een nieuwe computer heb met een goede videokaart, die niet ondersteund wordt door 3D Vision, vraag ik me af of het ook anders kan.

Conclusie:
1) Is het mogelijk om 3D te kijken op de projector zonder pc? Dus via een Blu-ray speler.
2) Zijn er nog andere systemen dan de Nvidia 3D Vision die betaalbaar zijn?

Ps. Ik ben een leek op dit gebied, dus ik hou van het KISS-systeem :p


Alvast bedankt voor de reacties
 
Laatst bewerkt:
1) Ja kan maar dan moet die Blu-ray speler wel 3d ondersteunen.
2) Jahoor, maar eerst zou ik de specificatie's weten van je pc en daarbij ook van je voeding
 
Oke, dus:

De beamer moet 3D ondersteunen -> Check (volgens Acer dan he :) )
De Blu-ray speler moet 3D ondersteunen -> Geen idee

Misschien een domme opmerking hoor, maar is dat niet dubbelop? Blu-ray én beamer moeten 3d ondersteunen. Het beeld gaat via HDMI naar beamer. Enige wat Blu-ray speler doet is plaatjes doorsturen naar beamer... Maar dit kan mijn simpele gedachte zijn.

Punt 2)
Ga ik thuis even opzoeken. Weet ik niet uit mijn hoofd. Weet alleen dat de CPU een I7.

Heb voor de gein (en omdat ik zeer ongeduldig ben (ik geef het toe)) de acer support gebeld... Ze weten het zelf niet eens. Dus mijn hoop is op de mensen hier gevestigd :D

Thanks
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat je budget is? maar ik zou voor zoiets gaan:

Budget kaart: http://azerty.nl/0-971-384660/club-3d-geforce-gt-430-grafi.html