beamer aansluiten op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn stolk

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2009
Hallo iedereen

Ik heb een amilo, die ik wil aansluiten om mijn beamer. Maar het lukt niet. Alleen bij het opstarten heeft hij contact, en dan zie je ook het xp logo op de beamer. Maar daarna raakt hij het contact kwijt. Ik heb al rechtermuisknop > uitgebreid bureaublad geprobeerd, maar dat werkt ook niet. heeft iemand enig idee? Alvast bedankt

meestal moet je de poort ook wel inschakelen. bij laptop s is dat meestal een fn toets en dan een beeldscherm logotje. die logotjes staan onder de f-toetsen. die moet je dan ook hebben.

sluit gewoon eens een normale monitor aan en kijk of die het wel doet. dan weet je zeker of het probleem niet bij de beamer zit!;)

Ja, normaal heb ik een gewoon beeldscherm als extra beeldscherm. Die doet het ook gewoon heel normaal. Dus de beamer moet in orde zijn.

maar het probleem zit bij de beamer, lees je handleiding eens goed zou ik zeggen :p

beamer reageert niet op notebook/laptop

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn beamer werkt prima met de laptop (Sony VAIO), maar wanneer ik mijn notebook Packard Bell (dot.NL/01) aansluit ziet hij de beamer 5 seconden en gooit hem daarna van het scherm. Ik heb in totaal 45 (dure!) belminuten met de helpdesk van PB doorgebracht. Telkens wordt de verbinding verbroken en moet ik het hele verhaal opnieuw uitleggen met alle serienummers etc.
Wellicht weet iemand of er een download te vinden is die de communicatie mogelijk maakt? De site van PB biedt geen hulp. De communicatie tussen beamer en notebook (ongeacht het merk) schijnt een algemeen probleem te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan