beamer en laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierref1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2007
ik heb een vraag.
ik heb een infocus IN24 beamer aangesloten op een fujitsu siemens amilo m1437g via een vga poort.
beeld en al werkt.
maar als ik wil een filmpje afspelen met windows media player zie ik op mijn extern scherm niets alleen windows media player het filmpje dus niet.
kan iemand mij hier helpen

Ik kan je hier geen verklaring voor geven. Ik heb hetzelfde probleem als mijn 2de scherm ingesteld staat als "clone" (kopie van het primaire scherm). Het probleem is wel opgelost als ik het tweede scherm instel als een uitbreiding van het bureaublad.

ik heb een vraag.
ik heb een infocus IN24 beamer aangesloten op een fujitsu siemens amilo m1437g via een vga poort.
beeld en al werkt.
maar als ik wil een filmpje afspelen met windows media player zie ik op mijn extern scherm niets alleen windows media player het filmpje dus niet.
kan iemand mij hier helpen

Dat was als een tip bedoeld... Je tweede scherm instellen als uitbreiding van het bureablad ipv clone

he, als je bij eigenschappen (i.b.d de rechtermuisknop bij bureaublad) op het tablad instellingen drukt, kun je dan bij het balkje van beeldscherm je beamer ook aanklikken?? mischien werkt dat... kans ik wel groot dat je dan op je normale beeldscherm geen beeld, of wat je eerst op de beamer had krijgt... maar miss. werkt het...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan