Beamer geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja en die opties staan er niet bij van meerdere monitors, vreemd zie post van mij hierboven

ja heb ik gelezen.

Om volledig te zijn heb ik net ook de plaatjes van mijn labtop gemaakt. Daar zit een gforce4 nividea in.
daar gaat dat dus anders.

eerst het zelfde plaatje weer

Bijlagen

• videokaart 4.jpg
    videokaart 4.jpg
    59,9 KB · Weergaven: 42
en dan op de knop helemaal links nview drukkwen en dan kom ik bij kloon uit. die aanvinken en hopla ik heb beeld op de labtop en op de beamer.

Je zou verwachten dat er bij intel ook zoiets (inieder geval één van de twee) zou moeten zijn.

Bijlagen

• videokaart 6.jpg
    videokaart 6.jpg
    38 KB · Weergaven: 40
ja je hebt normaal de mogelijkheid om of laptop, monitor of dual clone te doen maar als ik die aanklik werkt het niet, ik denk dat het wordt opsturen naar Fujitsu Siemens, maar dan mis ik hem voor 10 werkdagen terwijl ik hem aanstaande woensdag nodig heb:( . wat moet ik nou doen

Ik weet niet op welke school jij zit, maar op mijn school hebben ze een paar sets kompleet, die leerlingen mogen lenen voor o.a. presentaties van sectorwerkstukken.
Die set bestaat dab uit een beamer met een labtop.

Hebben ze dat bij jullie niet?
Dan is het een kwestie van op een stickie zetten en klaar is kees.

oh die hebben ze wel maar die moet je reseveren en daarvoor ben ik nou toch al te laat want ik kwam er pas gisteren achter dat mijn vga-uitgang vreemd deed, en die pc's zijn pentium 2 200 mhz met windows 2000 die geen usb stick herkent, volgens mij zegt dat genoeg, en wat ook een probleem is, op school werk ik niet met een schrift maar de hele dag zit ik achter mijn laptop dit vanwege moteriek-problemen en heb speciaal van de directeur toestemming ervoor gekregen. dus echt voorbereid waren ze niet op mij kun je zeggen (enige jongen die mag werken op laptop) maar ik ga morgen op school proberen te regelen voor vervangen zodat ik hem 10 werkdagen kan missen.

p.s.

Koop geen fujitsu siemens alleen maar problemen mee gehad heb hiernaast een een pentium 4 staan mischien net 1 maandje oud en dat ding loopt vast als ik een cd of dvd erin doe. en dit is al de 2e keer dat mijn laptop kapot ging, vorige keer wou hij niet aan gaan, bleek dat de fan niet draaide terwijl hij 1 weekje oud was toen is de backlight en soldering kapot gegaan van de scherm waardoor meestal ik niks zag of de hele scherm rood werd en nou dit weer :s maar ik ga een klein beetje offtopic:p :o

bedankt voor alle hulp

Als ik jouw verhaal lees dan bedenk ik ineens weer hoe "rijk" onze school is.
Ik geloof dat er bij ons zo'n 200 computers staan, allemaal met internet aansluiting. We hebben in de lokalen in totlaal 8 vaste beamers staan en verderzijn er 4 mobiele sets.

Laat ik dus maar niet meer klagen over mijn school :D

Misschien heb je hier iets aan voor je sectorwerkstuk. (naar beneden klikken op de knop sectorwerkstuk)

20 van al die computers staan in de
mediatheek

oeps ook ff offtopic :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan