Jammer dat het nog niet is gelukt , ik moet zegen dat ik nog nooit met een beamer heb gewerkt , collega;s van mij wel en deze zie ik pas over een paar dagen.
Dus kan ik ook niet zeggen of hij in windows gezien wordt als nieuwe hardware.
Dit stukje heb je neem ik aan ook gelezen:
U ziet wel uw presentatie op het beeldscherm van de laptop, maar niet op het projectiescherm. De lamp van de beamer doet het wel, maar toont een blauw scherm.
De beamer staat niet op de goede ingang ingesteld. Zoek op de beamer naar een knop met het woord Computer en druk deze in. Wacht enkele seconden. Helpt dit niet, controleer dan de kabel van de laptop naar de beamer. Probeer de stekker bij de beamer in een andere plug, als er twee of meer dezelfde pluggen zijn (rechthoekige pluggen met drie rijen gaatjes).
De kabel naar de beamer zit niet goed in de plug van de laptop. Controleer of de kabel bij de laptop goed in de plug zit, draai de plug vast met de twee schroeven aan weerszijde van de stekker. Bij pc's kunt u soms twee of zelfs drie pluggen met drie rijen gaatjes vinden, probeer de juiste uit.
De laptop geeft geen signaal weer via de plug, maar wel op het eigen beeldscherm. Op de meeste laptops kunt u instellen dat u het beeld: 1. op zowel het beeldscherm van de laptop als via de plug op de beamer of monitor ziet, 2. alleen op het beeldscherm van de laptop ziet, 3. alleen op de beamer ziet, het beeldscherm van de laptop is dan uit. U kunt tussen deze drie standen wisselen door op de laptop de juiste toetsen in te drukken. Op Compaq laptops is dit de Fn-toets (links onder) en daarna de F3-toets. De juiste toets wordt op de toets afgebeeld met plaatjes van twee vierkantjes, die de beeldschermen voorstellen.
Ik neem aan dat er allicht mensen op het forum zijn die hier meer over kunnen zeggen
Groetjes Speedtouch