Beantwoorde mailberichten niet zichbaar in IMAP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gert Bouwmeeste

Verenigingslid
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
822
Goedemiddag, een vraag/raadsel:

Ik doe de ledenadministratie van een vereniging. Daarvoor hebben we een website, daar kunnen nieuwe leden zich aanmelden. Die komt dan keurig binnen in de mail. Ik gebruik een IMAP-mailbox bij een provider, daar koppel ik mijn Office 365 Outlook aan.

Tot zover prima, mail komt binnen en ik kan het verwerken. Ik beantwoord dan de ontvangen mail. Dat antwoord wordt ook verzonden, staat ook netjes in de map "Verzonden". Die antwoordmail sleep ik dan naar het mapje "Aanmeldingen 2023", daar zet ik ook het originele mailtje uit de Inbox neer.

Office 365 Outlook synchroniseert met de provider en dan ... is via Webmail of via een andere PC alleen het oorspronkelijke ontvangen mailtje zichtbaar. NIET mijn verzonden antwoord. Bij het originele mailtje wordt wel met een picogram aangegeven dat de mail beantwoord is.

Als ik zelf een mailtje opstel (dus geen antwoord op maar echt een nieuwe) en ik doe hetzelfde (naar map verplaatsen) dan is het WEL zichtbaar via Webmail etc.

Iemand enig idee cq wat doe ik verkeerd?

Dank en groet,
Gert
 
Weet je zeker dat je antwoord uit de juiste postbus gaat, dus uit die van de vereniging en niet je persoonlijke? Want dat zou een verklaring kunnen zijn.
 
Is dat mapje "Aanmeldingen 2023" niet per vergissing lokaal terecht gekomen? Je moet erg opletten met aanmaken van eigen mappen, ik maak ze het liefst aan via de webmail.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan