Beareshare

Status
Niet open voor verdere reacties.

hhenk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 apr 2006
Berichten
3
Hallo Luitjes:thumb:

Weet iemand hoe ik het downloaden met Beareshare kan versnellen???

Kan dat ook met DAP???

Groetjes Henk
 
1. dap is een apart downloadprogramma
2. je kan bearshare niet versnellen maar er zijn wel progjes(bv. tuneup utilities) die ervoor zorgen dat de verbindings opties goed staan voor de snelheid van je internet.
voor de rest ligt dus alles aan de snelheid van je internet;)
 
Welke versie van Bearshare gebruik je eigenlijk? De gratis versie zit vol met sponsors en spyware. Heb je je internetverbinding correct ingesteld in Bearshare? Je moet natuurlijk ook voldoende sharen voor dat je wat redelijke downloadsnelheden krijgt. Bovendien moeten er nog voldoende hosts zijn die het bestand aanbieden. Bearshare wordt nu gecontroleerd op hoeveel je download.
 
Ik gebruik nu Limewire, ik vind het beter dan Bearshare.
Het zit namelijk zonder popup reclamen, en dat Save dat je bij bearshare krijgt. Daar irriteerde ik me dood aan.

BartoSquad
 
Beareshare 5.2.1

Ik gebruik beareshare 5.2,1 en ik heb geen last van popups of reclame of wat dan ook het werkt prima
 
controle

Voor zo ver ik het weet mag je downloaden zoveel als je maar wilt, maar je mag niets aanbieden, ik zorg er voor dat mijn gedownloade bestanden regelnatig naar een andere map verhuizen, dus kan er niemand bij mij uploaden, spijtig maar het veiligst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan