bearshare op werkbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik heb bearshare geinstalleerd, en nu krijg ik het icoontje niet van werkbalk beneden .
er is ook geen mogelijkheid van losmaken. hoe los ik dit op?
 
Wil je je bearshare werkbalk deinstalleren? Dan naar start - control panel - programma's en dan de bearshare toolbar verwijderen. Er zijn nog wat andere manieren, maar die zeg ik wel als dit niet lukt
 
Ben je je wel bewust van de zooi die je met bearshare naar binnenslurpt?
 
Hoe bedoelen jullie? er zitten prima filmpjes en muziek tussen. Of moet ik ergens op bedacht zijn? Dan hoor ik dat graag, heel graag zelfs!
 
ik zie dat bearshare allerlei gekke dingen doet. en dat ik het met revo kan deinstalleren. ik haal er toch geen virussen en zo mee naar binnen? Want ik vind wat ze bieden toch wel de moeite waard. zijn er soortgelijke websites die beter zijn?
 
Als we je hier mee gaan adviseren, zitten we al gauw op het randje.
Maar je zult toch wel een zoekmachine hebben.
Juiste zoekterm, eerste treffer.
 
Ik gebruik ook Bearshare.
Eerst Limewire.. Fijne prog. Maar die is er niet meer...

htil heb je al een nieuwe download progam dan?

Gr
 
Alle methodes van downloaden bieden de kans om virussen en andere rotzooi binnen te halen. nu zijn programma's als Limewire/bearshare daar erg goed in.

Via de nieuwsgroepen en torrents heb ik er nog niet veel last van gehad maar ook daar moet je weten wat je waar haalt.
 
Ik gebruik ook Bearshare.
Eerst Limewire.. Fijne prog. Maar die is er niet meer...

htil heb je al een nieuwe download progam dan?

Gr


geen idee wat ik heb, ik blijf het toch maar gebruiken, dat je rotzooi binnenhaalt zegt mij niet zoveel, ik hoor graag wat concreets.....

waar het mij om gaat is het icoontje op de werkbalk, dat zit daar vast en krijg ik niet weg. wie weet hoe dat wel zou kunnen?
 
weet niemand een antwoord op mijn vraag: hoe krijg ik het icoontje weg van de taakbalk?
 
Start > Uitvoeren > type msconfig > tabblad opstarten, Staat hier Bearshare tussen? Zo ja vinkje weghalen.
 
ik wist hoe ik screenshot moest maken onder xp, met 7 weet ik het niet meer.
en waarvan wil je screenshot?
 
Met Windows 7 gaat het ook op dezelfde manier als in XP. Printscreen toets gebruiken en in Paint plakken. Van het icoontje en waar het staat. Ook een printscreen van de opstart lijst in Msconfig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan