bearshare tog niet zo goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
ik weet het egt niet meer, ik gebruik al enkele maanden bearshare, maar nu zegt men mij op de aso-fora dat bearshare een heleboel spyware bevat:( is dit waar? ook heb ik gehoord dat er een liteversie zou zijn, mar ik weet niet zeker of ik die heb, waar kan ik het zien? kheb ook nog emule gebruikt maar die ging veels te traag
 
Tjonge, wil je ondanks de adviezen die je van Miekiemoes en van mij hebt gekregen, nu nog steeds niet geloven dat Bearshare een vuil programma is?

Jij had Windows opnieuw geïnstalleerd en hebt vervolgens Bearshare geïnstalleerd. En met Bearshare is toen die QuickBar/New.net malware geïnstalleerd die we je laatst hebben laten verwijderen.

Dus ja: Bearshare bevat adware.
 
ik heb zojuist deze gedownload http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=43829

het enigste verschil dat ik zie is dater bovenaan lite staat, dus nu ben ik tog wat geruster, maar ga ik nu minder spyware krijgen? vroeger kreeg ik nogtans neit zoveel:confused: alleen van internet explorer, maar nu ben ik overgestapt naar firefox, veel minder nu:D
 
Ik gebruik zo onderand denk ik ook al meer dan een half jaar Bearshare Lite en daar heb ik totaal geen problemen mee hoor. Werkt heerlijk snel. Veel sneller dan Limewire.
 
Bearshare --> adware/spyware
Bearshare pro --> geen adware/spyware maar betalend
Bearshare lite --> de oplossing

James:)
 
dan blijft bearshare mijn P2P progje:D tgaat lekker snel, nooit corrupte bestanden en nu normaal geen last van spyware en virussen:D
 
Heb zojuist Bearshare Lite geïnstalleerd, het progje kan echter geen verbinding krijgen....heb m'n firewall toestemming gegeven, maar helaas....zie ik iets over 't hoofd?
 
Ik denk dat bearshare bearshare lite van het netwerk geweerd heeft... mijn bearshare lite kon nog wel zoeken, maar de downloads wilden niet meer starten...

Heb dan maar de versie met adware gedownload en die adware er na de install direct uitgehaald met MS AntiSpy.

James:)
 
Geplaatst door skelle
ik weet het egt niet meer, ik gebruik al enkele maanden bearshare, maar nu zegt men mij op de aso-fora dat bearshare een heleboel spyware bevat:( is dit waar? ook heb ik gehoord dat er een liteversie zou zijn, mar ik weet niet zeker of ik die heb, waar kan ik het zien? kheb ook nog emule gebruikt maar die ging veels te traag

Neem maar aan dat wat er op ASO aan adviezen wordt gegeven aan jou klopt.

Zie ook: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=214558
 
Ik had versie 4.5 via een linkje uit dit topic geïnstalleerd. Die wilde dus niet.

Heb zojuist versie 5.0.2 hier vandaan geïnstalleerd en die werkt goed. Zit me nu wel af te vragen of ik wel de echte Lite-versie heb. Spywareguard en Spywareblaster hadden allebei niets te melden en je moet het ook onmiddellijk kunnen zien toch aan je IE, waar een zoekbalk in verschijnt toch? k zal zo wel ff scannen met MS Antispy.:)
 
k heb MS Antispy er nog niet op staan na m'n laatste format, maar Adaware wel met de laatste definities. Complete scan gedaan; helemaal clean!
Zal binnenkort ff MS Antispy installeren, benieuwd of die iets vindt.:)
 
Verwijder enkel het 2de item en je hebt geen last van de reclame. Als je het eerste verwijdert, dan is heel bearshare incl. partiële downloads weg.

Het zou idd niet mogen voor een lite-versie, maar goed... zolang je het eruit kan halen.

PS: lite werkt bij mij zelfs niet meer... ik kan wel dingen opzoeken, maar de downloads willen niet starten.:confused:
Kheb maar terug de gewone bearshare erop gezet en de WhenU.SaveNow eruit gehaald... werkt als een zonnetje en geen spy-/adware problemen.


James:)
 
Laatst bewerkt:
Ok, bedankt ik heb het verwijderd. Bij mij werkt de Lite versie heel goed hoor. Ik download ook gewoon op volle snelheid (450 kb/sec.) :)

Maare... reclame? Welke reclame bedoel je nou eigenlijk? Dat van dat je die melding krijgt van 'run the free version, or upgrade to pro'?
 
Naja, met "reclame" doelde ik eigenlijjk op de spyware en adware van die WhenU.SaveNow-adwarebundler.

James:)
 
vanwaar je verslaving aan bearshare?
om heel eerlijk te zijn, al zit het vol spyware, kazaa vind ik het beste, een andere p2p network is morpheus, www.download.com
haalt behoorlijke snelheden en zit zo goed als geen spy ware op, aleen kom je behoorlijk slecht uit als het je om videos te doen is, die zijn meestal op een zeer lage resolutie...
 
Kazaa heeft bangelijk weinig zoekresultaten...
Maar ieder zijn mening, ik ga geen discussie aan.

James:)
 
ik ook ni echt maar kazaa geeft meestal wel de JUISTe zoekresultaten, en dat vindt ik belangrijker dan veel zoek resultaten, ma ja, degustibus et coloribus non disputandum est ( latijn voor: over kleur en smaak valt niet te twisten);)
maar laat ons hier geen herrie over maken over wat nu eigenlijk het beste p2p network is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan