bearshare tog niet zo goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gebruik er gewoon een paar, wat met de een niet lukt lukt met de ander wel. :)
 
wow dit topic is oud:eek::p maar bij mij werkt bearsharelite nog perfect:eek: en van de snelheid: ik download een liedje van 4 megabyte in 8-10 seconden. je meot gwn links kijken naar dat groene balkje. neem een bestand waarvan het balkje helemaal groen is(wat meestal wel lukt) en je haalt het aan de maximum snelheid binnen. ik dus op 400. normaal is mijn telenet 700-800 maar die snelheid haal ik neit meer met speedtest:confused: een film van 700 meg haal ik binnen in een half uur. en zeer veel zoekresultaten!!
 
mogenlijk maar aleens nagedacht over hoeveel leuke programeur er mischien in die film of muziek bestantjes virussen steken?



[Moderator-Edit] Nare opmerking verwijderd. [/Edit]

sorrry mod paul....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gewoon Soulseek, helemaal geen spyware en hij vind (bijna) alles. :)
 
Hallo !
Ik gebruik Limewire Pro en ben daar heel tevreden over. Geen gedoe met ad/spyware en ik vind het redelijk snel gaan.
Greetz,
Harry.
 
limewar scoort bij mij zon beetje bij alls op gemiddeld bijhalve dan dat de down snelheid trager is dan de upload
 
Hoi,
Zeker de gratis versie ?
Bij mij niet het geval; gebruik bovendien Limewire Accelerator.
greetz,
Harry.
 
wie betaalt er nu daarvoor als er sites zijn als bugmenot ? gewoon de link intypen en dan een login en pas krijgen. Makkelijker kan het niet...
 
[Moderator-Edit] Laatste 2 posts van Harry Snor en Wynand verwijderd. Dames / Heren, graag respectvol tegen elkaar. [/Edit]
 
Laatst bewerkt:
je kunt het zo moeilijk maken als je wilt!

:thumb:
ik gebruik zelf al een paar jaar soulseek en heb nooit enig probleem met ze.
de keus is ruim en het bedieningsgemak groot!
gewoon doen:D


Ceegee
 
...2 posts van Harry Snor en Wijnand verwijderd...

welke posts? BTW, mijn gebruikersnaam is Wynand.
en respect heb ik aaltijd al voor anderen gehad.
 
Naam wynand aangepast, en topic gesloten, ivm veel commentaar van andere forum gebruikers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan