bearshare

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
Berichten
1.388
hallo is het programma bearshare goed voor downloaden
 
Niet aan beginnen; als je Bearshare installeert haal je een heleboel spyware binnen.
 
ik heb gescand mat ad aware en spybot en ik heb nerges last van spyware
 
ik heb nerges savenow zien staan tijdens instalatie maar dat bearshare is wel 10x sneller als kazaa moek seggen
 
Edonkey/Overnet is ook een goed alternatief hiervoor.
Werkt bij mij ook tot volle tevredenheid...


www.overnet.com
 
ik vin bearshare toch iets fijner als k gen last heb van spyware kan k die bearshare dan gewoon gebruiken?
 
Ik heb Bearshare ook geïnstalleerd en ik moet zeggen dat het erg snel is. Ik heb ook m'n pc gescand op spyware en niets gevonden.

@Buffy; Ik geloof dat dat artikel waar je naar verwees, niet meer relevant is. Die keuzes krijg je niet meer bij het installeren, en save now wordt ook niet geïnstalleerd.

groetjes

Poekie
 
Toch staat op www.bearshare.com dat je bij de gratis versie adware krijgt (maar bij de Pro versie waarvoor je moet betalen niet):
BearShare does come bundled with some adware. This is harmless to you and your computer, it is used to display a few adverts while you surf and the only information collected is the information you supply during installation. If you do not like the adware that comes bundled with BearShare then you can purchase a subscription to the Pro version which does not contain any third party software.
Dat is dus onjuist, ondanks dat het op de officiële site van BearShare staat?
 
Nou, Bearshare opent wel wel altijd een venster met reclame, maar als je dat wegklikt dan is het weg en blijft het weg. En verder heb ik eigenlijk nergens last van, behalve dan van hoge downloadsnelheden:)
Misschien stap ik wel over op de pro-versie, als het me zo blijft bevallen.

groetjes

Poekie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan