bearshare

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ooit heb ik eens bearshare op mijn pc geladen (voor video en muziek). ik kreeg er een zoekmachine van bearshare bij. bearshare heb ik verwijderd, maar boven in de werkbalken staat bearshare nog altijd. die geeft geen goede zoekresultaten en ik wil m kwijt. maar hoe doe ik dat??

gedaan! maar afwachten wanneer bearshare, zomaar ineens, terug is...
dank!

neen hoor, in de taakbalk van FF staat het berenkopje wederom. dus zoekmachine is nog steeds actief..

Ik heb het zelfde probleem met google chrome. Ik kan m nergens in chrome verwijderen lijkt het. of ik ben blind. En de bearshare zoekmachine staat ook niet bij software.

het wordt bij mij ook steeds gekker. nu duikt weer regelmatig iets van Qworks op. ook die vind je niet terug in de software.
zou niemand daar een oplossing voor weten?

Google Chrome verwijderd, inclusief de map in program files. Nadat ik de prullenbak geleegd heb en opnieuw geinstalleerd is bearshare search er ook weer. Misschien toch maar Hitman pro eroverheen gooien ?

Ik heb hetzelfde probleem.
Ik dacht maar geen ander topic aan te maken over bearshare verwijderen, omdat er hier al ééntje over bestaat ( dit topic dus)

Ik heb dus precies hetzelfde probleem.
Hoe verwijder ik dit???? (ben PC leek)

Alvast bedankt:d

en nog steeds duikt bearshare regelmatig op in de zoekbalk bovenaan, of ineens als zoekmachine i.p.v. Google.
Ik ben PC leek.....IEMAND een oplossing??
Ik wil bearshare gewoon helemaal kwijt, sinds bearshare erop staat gaat de PC o.a. veel langzamer.

Zoek eens naar verwijzigingen naar betreffend progamma.
Dus start->zoeken en met behulp van de assistent (search companion) "alle bestanden en mappen" intypen "bearshare". (uiteraard zonder aanhalingstekens)
Verwijder alle verwijzigingen en kijk een of dat werkt.
Bij windows 7 start, en je kunt gelijk de term intoetsen.

Zou handig zijn als posters hun besturingssysteem vermelden !

was het maar zo eenvoudig! zojuist heb ik gedaan wat je suggereerde (ik werk met windows7 maar de zoekfunctie werkt niet, daar weet hier ook niemand een oplossing voor helaas). nu zit ik weer met bearshare-icoon op werkbalk en dat laat zich weer neit verwijderen. ook niet via taakbeheer want daar staat het niet bij de processen.

Ga eens naar je register ( uitvoeren : regedit) en zoek daar eens met behulp van de zoekfunctie naar verwijzingen die duiden op bearshare.
Eerst een backup van je register maken.
Aansluitend (als je wat vindt) verwijderen.

Coenraad, het laatste antwoord is voor MIJ in ieder geval niet te doen.....ik ben namelijk een PC leek.
Kan ik het niet verwijderen via Norton 2011 of zo....(ik vraag maar wat hoor);)

ik aarzel ook, want hoe maak ik backup van register en hoe zorg ik ervoor dat ik het kan terugplaatsen als het onverhoopt fout zou gaan.
toch leuk om zo jokee te leren kennen...

Ik zou ook niet weeeeeeeeeeten hoe zo iets moet.
Zoals ik al vermeldde ik ben een PC leek.....maar dochter lief moest zo nodig bearshare erop zetten en vervolgens gebruikt ze het niet meer, want het was toch niet zo'n fijn programma blijkbaar.
Maar de PC (wij dus) zitten nu met de gebakken peren.
Het moet echt iets makkelijks zijn of stap voor stap te volgen zijn, voordat ik ook maar IETS probeer....stel je toch voor dat de PC het helemaaaal niet meer doet, ik moet er niet aan denken zeg.

Ja, inderdaad grappig om elkaar zo een beetje te leren kennen,:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan