Bedrading clips

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Vreemd dat er geen topic te vinden is over draden...
misschien een goeie suggestie hierbij?

ik heb even zo zitten denken.

normaal verbind ik mijn draden altijd met tie-rips zodat ik ze netjes opgerold kan opruimen.
nu ben ik zo eens gaan googlen maar ben ik niet echt de perfecte kabel binders tegen gekomen.
Nou ben ik op het idee gekomen om te gaan werken met klittenband. wat op zich ook geen slecht idee is.
Maar vind dat nogal erg prijzig. ik heb namelijk een hele doos vol met draden en tierips is op dit moment het goedkoopste voor mij.
iemand misschien suggesties?

en bij welke winkels (niet alleen online) kan je ze in het algemeen halen?
Wij hebben veel winkels in de buurt zitten..

Laatst bewerkt:
tie-rips werkt prima als het vast moet blijven zitten. Voor dingen die wel eens los moeten gebruik ik dubbelzijdig klittenband op rol. Beetje schuin afknippen en dan kun je de stukken goed op lengte maken en hechten ze prima. Prijs valt mee, omdat je heel wat stukken uit een rol kunt knippen.

Ik heb voor mijn muziekinstrument ook vele kabels die ik vaak moet af en aansluiten voor vervoer.
Om het netjes te houden gebruik ik een spiraalband als deze.
Iets duurder als een enkele aanschaf van tiewraps, maar op de langere duur heb je er meer profijt van.

nee zon spiraalband is me al eenn keer aangeraden door een winkel eigenaar... maar ik heb kleine computer snoeren zoals usb, utp, monitor, opladers en ga zo maar door.. zon spiraal band zal dus veelste groot zijn hiervoor.

tie-rips werkt prima als het vast moet blijven zitten. Voor dingen die wel eens los moeten gebruik ik dubbelzijdig klittenband op rol. Beetje schuin afknippen en dan kun je de stukken goed op lengte maken en hechten ze prima. Prijs valt mee, omdat je heel wat stukken uit een rol kunt knippen.
ik denk dat dat niet eens een slecht idee is... de dingen die ik vaker gebruikt klitteband... en de rest die ik bijna niet gebruikt tie-rips... goeie tip

Laatst bewerkt door een moderator:
@megabyter,

Ik ben even zo vrij geweest om bericht 4 en 5 bij elkaar te voegen .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan